Skocz do zawartości

[E46 318i N42] Zasysa korek? Uszczelniacze wymieniać czy nie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Pierwsze pytanko:

Przy odkręceniu korka oleju na pracującym silniku delikatnie go zasysa i w momencie gry jest odkręcony silnik delikatnie wariuje, po zamknięciu wraca do normy.

CZY TAK MA BYĆ? Dodam ,że odma wyczyszczona, membrana była elegancka (niestwardniała) węże wymienione.

 

Druga sprawa:

Autko bierze mi trochę oleju (0,5l na 1000). Znajomy mechanior radzi wymienić uszczelniacze zaworów. Dwóch innych mechaników mówi mi że wymiana samych uszczelniaczy może jeszcze pogorszyć sprawę i żeby nic nie robić bo tyle ile bierze to wcale nie jest dużo jak na ten silnik.

WYMIENIAĆ CZY ZOSTAWIĆ?

 

Dziękuję pięknie za odpowiedzi :)

Opublikowano

Hej,

 

Odp. do pierwszego pytania - tak ma być.

Odp. do drugiego pytania - standardowa przypadłość N42 czyli uszczelniacze zaworowe - wg mnie najlepiej wymienić ( u siebie to robiłem i już nie bierze oleju). Pytanie czy masz kogoś kto zrobi CI to na założonej głowicy czy na zdjętej - wtedy koszty są inne ;)

Opublikowano

Obecnie mam samochód w garażu z rozebranym rozrządem bo padł mi vanos i na dniach będę kupował nowy.

Mam mechanika który potrafi to zrobić bez zdejmowania głowicy i właśnie dlatego się pytam bo przy okazji można to zrobić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.