Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Od czasu zalozenia lPG sprawdzam namietnie korekty paliwowe na gazie i benie.

Okazuje sie ze roznica jest okolo 3%-6% miedzy bankami na obu paliwach. Mowie tutaj o LTFT i STFT. Podczas jazdy roznice miedzy bankami sa mniejsze. Na postoju niestety jest to bardzo widoczne a korekty potrafia byc +10.

Czy orientyje sie ktos jak te wartosci powinny wygladac?

(swiece nowe, kompresja mierzona na zimnym i cieplym i wszystko wyglada ok.)

Co moze byc przyczyna?

Cewki?

Separator oleju?

Lewe powietrze - to wykluczylem.

Wtryski - mam to samo na LPG i Pb wiec raczej nie.

Sondy - praca wyglada OK.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

OK... post wisi od 20 dni i mimo, ze prawie 500 kliknelo nikt nic nie odpowiedzial.

Chyba moge zalozyc, ze nikt nie kontroluje pracy silnika do poki nie wywali gwiazdki na blacie. :roll:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.