Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wróżenie z fusów to trudna sprawa.

Szczere doradzenie "na odległość" w takich przypadkach jest niemożliwe.

Dokładny pomiar geometrii ZAWIESZENIA odpowie na pytanie, czy auto będzie się normalnie prowadziło, ale geometria zawieszenia to jedno, a geometria nadwozia drugie.

Niemniej jednak nie licz, że wykonana tu naprawa blacharska przywróciła prawidłową geometrę NADWOZIA, bo uderzenie w tył było, oj było...

Naprawdę SZKODA, że handlarz nie naprawił tego porządnie, byłaby to niezła maszyna...

A tak to wyszedł reprezentant średniej krajowej...

 

Pamiętaj, że KAŻDY samochód jest zawsze tak dobry - jak jego najgorszy element. Amen.

 

PS.

Eksploatacja takiego samochodu to jedno, kiepska odporność na następne zdarzenia i korozję to drugie, niska wycena wartości przy ewentualnej kolizji to trzecie, istotna utrata ceny przy odsprzedaży to czwarte.

Myślisz o niej? - zawodowy blacharz przy oględzinach (moim zdaniem) konieczny.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
chodzi mi o silnik moze miec ta stluczka wplyw na niego ? Tak wiem wrozenie z fusow , pojade go obejrze we wtorek ale pytam jeszcze raz chodzi mi o silnik i o skrzynie aby to i to chodzilo perfekt a takie rzeczy jak ta kolizja jesli bedzie zrobiona w miare i zejdzie mi z ceny to nie bedzie wcale przeszkadzac
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powtórzę - KAŻDY samochód jest tak dobry - jak jego NAJGORSZY element.

A Ty Dedi1234 - ponownie pytasz o silnik i skrzynię - prawdopodobnie najlepsze punkty tego auta.

Pamiętaj - nadwozie tego 330d jest po sporym uderzeniu w tył - i wygląda na nieprawidłowo naprawione.

Powinieneś skupić się na porządnej weryfikacji najgorszych tematów, czyli NADWOZIA.

 

Abstrahując - po co Ci - dajmy na to - krzywe i źle prowadzące się auto z dobrym silnikiem?

Na części go będziesz sprzedawał ? (przepraszam za złośliwość - chcę dotrzeć do Ciebie).

No właśnie..., myślę że jednak do jeżdżenia...

 

Samochód musi być dobry jako całość - a BMW z mocnym silnikiem tym bardziej.

I tyle, albo aż tyle.

 

Rób co uważasz, Twoje pieniążki, Twój wybór, ewentualnie weź sobie do serca co powyżej.

Szczerze mówiąc mam wrażenie, że chcesz usłyszeć to - co chcesz usłyszeć.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.