Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problem gdyż od jakiegoś czasu przegrzewa mi się silnik. Jak wystartuję od zimnego na trasę to mogę kilkaset kilometrów przejechać i wskazówka jest w pionie, jak zjadę z trasy w miasto (światła,korek) to zaczyna się przegrzewać.Nadmienię tylko, że mam nowy termostat, pompę wody i visco. Co do tego nowego visco (sachs) to też mam pytanie bo wydaje mi się że na rozgrzanym silniku powinno się '' sklejać '', a ono jest luźne jak na zimnym. Wymieniłem również nagrzewnicę bo przeciekała, myślałem, że to rozwiąże problem, a tu lipa. Myślę też o przepłukaniu układu oczyszczaczem do chłodnic LIQUI MOLY bo już nic innego mi do głowy nie przychodzi.

Pozdrawiam ;)

Opublikowano
Oleju nie przybywa, płynu nie ubywa, spalin w płynie też nie czuć, więc to chyba nie głowica (przynajmniej mam taką nadzieję). Ja stawiam na to, że kupiłem trefne visco bo na rozgrzanym silniku bez problemu zatrzymuję wentylator ręką. Dziwi mnie tylko fakt, że to jest visco sachs'a, a to raczej pewna firma.
Opublikowano
Kupiłem tester na zawartość CO2 w płynie chłodzącym i nic, sprawdzę jeszcze kompresję w cylindrach, ale nadal pozostaje przy swoim, że visco nie działa. Jest może wśród forumowiczów ktoś z Wrocławia żeby się spotkać i porównać jak powinno działać sprawne visco na rozgrzanym silniku ?
Opublikowano

Hej.

Na 99% masz walnięte visco. Pytanie jeszcze, czy dobrze masz odpowietrzony układ?

Jak coś, zapraszam do nas na warsztat, to się obada co jak.

Pozdrawiam.

 

P.S. Gdy visko się załącza, to nie da się tego nie usłyszeć.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ciśnienie na cylindrach mam od 15 do 16, tylko na 5 jest 12,5 max, ale to chyba też nie jest źle.

Pytanie do Konradmic gdzie na ten warsztat mam podjechać. Jestem właśnie nad morzem i jak jechałem to było wszystko ok , tylko jak na S3 wjechałem to po 100 km ze 140 km na blacie zaczęła temp. lekko iść do góry, ale nieznacznie. Zmniejszyłem na tempomacie do 130 i wróciło do normy. Odnośnie visco to jak sprawdzam ręcznie jak się kręci wentylator na zimnym ale auto stoi na słońcu to ciężej chodzi niż na rozgrzanym silniku i tak chyba nie powinno być.

 

P.s. Do Konradmic - proszę o odpowiedź gdzie mam podjechać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.