Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam,

rano odpala normalnie na benzynie, jak się nagrzeje to mam problemy z odpalaniem. Odpala za 2/3 razem i jak odpali to skaczą obroty tak jakby był zalany czuć benzyne za chwilę przełączy się na gaz i jest normalnie. Mogę wtedy przełączyć go na benzyne i już normalnie trzyma obroty. Jak chce odpalić go na samej benzynie to odpali za 2/3 i skaczą obroty i tak skaczą aż zgaśnie. Wymieniłem czujnik położenia wałka na orginał i bo po odpaleniu na ciepłym do 3 tyś obrotów była jeszcze zamulona ale ten problem ustąpił ale zostało tylko to ciężkie odpalanie.

Opublikowano
Dolotowy, tak błąd był wymieniłem na org bo była wsadzona jakaś podróbka. Dzisiaj nie mam jak jechać na kompa ale błędu raczej już nie ma bo nie jest zamulona tak jak wcześniej.
Opublikowano
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa, zdejmij wężyk podciśnienia i zobacz czy paliwo nie leci.
Opublikowano
To sprawdź jeszcze podciśnienie od reduktora LPG. Po zgaszeniu silnika zobacz czy reduktor nie puszcza bąków. Mogą również wtryskiwacze puszczać. Przed zgaszeniem przełączaj na benzynę z powrotem, zobacz czy się poprawi.
Opublikowano
tak już próbowałem przed zgaszeniem na PB. Myślałem, że dostaje 2 paliwa na raz albo, że wtryskiwacz zalewa ale to też nie to bo na zakręconej butli lpg na benzynie dalej ciężko pali ii wtedy to skacze po obrotach strasznie do czasu aż zgaśnie :cry: Więc coś z układem paliwowym ;/ w poniedziałek wymienię może filtr paliwa.
Opublikowano

Długo jeździłeś z zamkniętym zaworem na butli? Bo od razu gaz z przewodów nie ucieknie i go nie wypalisz bo czujnik ciśnienia przełączy na PB i przez jakiś czas reduktor może sobie puszczać powoli gaz do kolektora z przewodów.

 

Jeśli masz jeszcze fabryczną pompę paliwa to możliwe, że zdycha. Dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie na listwie wtryskowej. Ile masz w zbiorniku paliwa? Dolej powyżej połowy i też zobacz czy się nie poprawiło.

 

Pisałeś też, że wsadziłeś oryginalny czujnik wałka ale czy jest nowy czy wsadziłeś używkę?

Opublikowano
Zamknięty zawór i przez pare km przełączałem na gaz co chwile więc raczej do zera. w Baku jakieś niecałe 3/4 paliwa. No to może jutro się dobiorę do tej pompki paliwowej. ogólnie dziwne objawy ma bo jak odpal na PB to skacze obrotami przełączy na lpg ii obroty w normie ii wtedy mogę spowrotem na Pb zmienić ii wtedy jak ręką odjął nic nie skacze i wszystko w normie
Opublikowano
dzisiaj podpiąłem pod kompa i pokazało błąd na jednej sondzie ,oraz 2 i 3 cewce cylindra więc do wymiany będzie, no i po wymianie czujnika położenia wałka trzeba było błąd wykasować no i normalnie pali od pierwszego.
Opublikowano

Jaki błąd na sondzie? Jak mieszanka za bogata to LPG sobie wyreguluj, albo wtryski leją.

To raczej problem z gazem niż z sondą i cewkami, miałem już tak kiedyś.

Opublikowano
aa nie pytałem bo narazie mi błedy skasował i kazał za kilka dni przyjechać sprawdzimy wtedy błędy ii będziemy się brać za naprawy bo troszkę jest do roboty, pompa paliwa trochę za bardzo wyje ii pozmieniamy cewki ii zobaczymy czy wtedy błąd przeskoczy na inny cylider bo w sumie błąd niby jest ale jak wyskakuje to normalnie chodzi silnik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.