Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem taki jak w temacie ale postaram sie go ładnie przedstawić :)

 

Na wstępie chce powiedziec ze na samochodach nie znam sie praktycznie wgl ;p wiem tylko jak sprawdzic olej i dbac o jego stan ;D ..

Autko dostalem od brata niestety jest do roboty ale dostalem je w prezencie :)

 

Amianowicie przechodze do sedna :) ( Jest w automacie i niestety zagazowane ;/ ) Autko po odpaleniu chodzi normalnie jedzie nie ma problemow po paru minutach obroty zatrzymuja sie niemalze na rowni 2.5 TYS i nie przekraczają tej bariery .. Posiada tip tronic tak zwany ale na M1 M2 M3 jest to samo ;p znajomi mówią ze to moze byc przeplyowomierz ktorego koszt wynosi 100zl :) autko oczywiscie oddam do naprawy w dobre raczki wiadomo nie znam sie na tym ;) ale chcialbym sie poprostu dowiedziec czy są jeszcze jakies inne opcje poza tym przepylowomierz w sumie to chialbym wiedziec wszystko co moze byc na rzeczy ;) silnik r6 niby 6 garow ale z tymi obrotami to chodzi jakby mial 3 :D ...

 

Autko dopiero wsstawie do mechanika 10tego wiadomo wyplata ^^ ale juz sie niecierpliwie i musze wiedziec wszystko ;D wiec jesli mozecie pomoc to poprostu piszcie co moze byc plus koszta ew czesci :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Diagnostyka komputerowa i będzie coś wiadomo.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.