Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zimny silnik zaczął delikatnie "pływać", ma jakby spóźniony zapłon podczas przyspieszania (na zimnym). Odczytałem błędy i poniżej załączam raport:

Silnik 4,4 M62

 

Raport historii usterek generowany przez Torque dla Androida=================================================

 

VIN samochodu:

Producent:

ID kalibracji pojazdu:

 

Dziennik aktualnych usterek

------------------

P0133: O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1)

P0300: Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0302: Cylinder 2 Misfire Detected

P1622: [bMW] MAP Cooling Control Circuit Electrical

[Chrysler] Cylinder Select

[Mazda] lmmobilizer System Fault

[Mitsubishi] Injection pump (GE)

[Dodge] Cylinder Select

[Jeep] Cylinder Select

[seat/Audi/Volkswagen] Engine coolant temperature signal range/performance

 

 

Dziennik usterek prawdopodobnych

------------------

P0130: O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1)

P0301: Cylinder 1 Misfire Detected

P0303: Cylinder 3 Misfire Detected

P0305: Cylinder 5 Misfire Detected

P0308: Cylinder 8 Misfire Detected

 

Dziennik historii usterek

------------------

ECU informuje, że żadne wcześniejsze kody usterek nie są dostępne

Inne znalezione kody usterek

(być może niepotwierdzone, bieżące lub specyficzne dla producenta)

----------------------------------------------------

Nie ma innych zapamiętanych błędów w ECU

 

 

koniec raportu.

 

Błąd P1622 nas nie interesuje: grzałka termostatu (zastosowany termostat bez grzałki z 740D)

 

reszta o ile kojarzę to błędy związane z wypadaniem zapłonu. Jakieś uwagi, sugestie? Wymieniać cewki?, a może to coś innego?

 

P0133: O2 Sensor Circuit Slow Response (Bank 1 Sensor 1) - z tego co wyczytałem to to jest błąd sondy lambda, może sonda powoduje resztę usterek związanych z wypadaniem zapłonu. Tylko która to sonda "BANK 1 SENSOR 1), przed katem? Prawa czy lewa?

Opublikowano

Zakładam, że to sonda fiksuje i dlatego powoduje wypadanie zapłonów. Założę inne sondy dla sprawdzenia, tylko pytanie, czy po założeniu sondy trzeba jakoś aktywować. Czytałem, że wystarczy na 15 min odłączyć akumulator.

I jeszcze jedno sonda "bank1, sensor1"to sonda z której strony?, z tego co zauważyłem to nie mam katalizatorów tylko tłumiki wstępne i sondy są tylko dwie 0258003559:

 

36c51c7090554f6emed.png

Opublikowano

Mam taki sam rocznik orginalny wydech - to nie tłumiki wstępne tylko katalizatory. W wersji TU są razem z kolektorem wydechowym a tutaj wyglądają własnie tak.

 

Po wymianie reset INPA i check zniknie. Kup nowe buty cewek - u mnie po wymianie zapłony przestały wypadać :). Dopiero wypadają po 5000 obrotów - katy sa do wymiany. Właśnie w lewym coś brzęczy i wywala knock nr3 - stronę kierowcy.

 

http://www.bimmerfest.com/forums/attachment.php?attachmentid=141943&d=1206932887

 

Z tego wynika że strona pasażera to 1. Możesz odłączyć i sprawdzić czy się zmienia check ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.