Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam i szukam tego samochodu, ale wracam do tego którego szukałem na początku. Mianowicie E30. Odkąd zacząłem interesować sie motoryzacją to był pierwszy samochód który chciałem kupic. Przestraszyły mnie opinie, ze pieprzy tam sie wszystko od silników, przez elektryke az po blachy. Co do blach, samochód ma ponad 23 lat, zdarzają sie sztuki które siegają i 35. Interesują mnie silniki 1.6 i 1.8. Po pierwsze spalanie, po drugie podobno łatwiejsza dostępność do części, po trzecie nie mają zbyt duzo mocy co nie bedzie kusiło.

Chciałbym aby ten samochód troszkę mi posłużył, bede nim dojeżdżał do szkoly. A jednak takie stare wozidełko to coś pięknego. Wracając do silników jak w kazdym BMW usłysze 6>4 cylindrów. Bo kultura pracy silnika i dzwiek. Mlody jestem wiec spalanie i oc jest dla mnie wazne, a co najważniejsze to najniższa awaryjność ów silnika. Poleca ktoś jakieś jednostki? Zwracać uwagę bardziej na silnik czy blachy? A i budżet tak okolo 15tyś ale jak bedzie potrzeba i ladna sztuka sie trafi to moze i 20 dam ale to juz musiałaby być perła w której nic nie ma do roboty :P

  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

 

Przede wszystki to stan budy, zawsze to jest najważniejsze. Silnik 1,6 lub 1,8 serii m40 mają swoje wady. Chodzi o wałki i popychacze. Ale są dość dynamiczne, nie palą nie wiadomo ile. 6 garów to m20, wiekowa konstrukcja, raczej już jako 3 auto w domu niż do używania na co dzień ale z drugiej strony bardzo mocne motory i przebieg im nie straszny.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.