Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam kupiłem żonie E82 120d produkcja kwiecień 2008 i pytanko jaki program do diagnozy tego auta inpa czy już tylko ista d ? Problem to włączający system kontroli trakcji w czasie jazdy i utrata mocy. Opony są w dobrym stanie. Posiadam kabel K+ Dkan z ista . Łączy się ale błędy wygenerowane nie są rozpoznane. Czy ista będzie działać z tym kablem? Dzięki
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja do silnika N47 używam INPY z innymi modułami łączy się bez problemu. Najdłużej męczyłem sie z uruchomieniem komunikacji z silnikiem. ISTA z tego co wiem niepowinna mieć w ogóle problemu z tym autem. Też używam zwykłego kabla k+ d can.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podesle ci wieczorem, jak mi to poszło bez problemu.

 

Na początek usunąłem wszystkie sterowniki od kabli jakie miałem poinstalowane oraz wszystko co miałem dotyczącego INPY.

Następnie wsadziłem kabel i patrzyłem czy się zainstalował czy tylko go wykrył. Jak tylko wykrył to ok i odpaliłem to:

https://mega.nz/#!kAASwa7I!AJLVnnEBwLgzDPzBeQ4uQo60p1lbU2BsZofE-TBYGmk

 

W tej paczce masz to:

- Inpa 5.0.6 (with English script files & Support for F-series)

- EDIABAS 7.3.0

- NCS Expert (with English menus and buttons, and NCS Dummy Profile pre-installed)

- NCS Dummy 4.0.1

- Tool32 4.0.3

- WinKFP 5.3.1

- Integrated SP-DATEN v53.3

- BMW Coding Tool v2.5.0 (for use as an alternative to NCS Dummy, or to update DATEN files as new ones become available)

- USB Drivers for cable

 

Zainstalowało się wszystko razem ze sterami do kabla. Trzeba tylko przestawić w Menadzerze urządzeń opcje zaawansowane kabla na:

Serial Port na COM1 i Latency (opóżnienie) na 1

 

Następnie dorzuciłem to:

https://chomikuj.pl/mlodzik1/INPA/INPA+Fxx+-+V2

Tutaj jest wszystko co potrzeba do silnika N47:

 

Następnie trzeba dodać do menu INPA silnik N47

w INPA\CFGDAT szukasz swojego auta np e87.eng otwierasz go w notatniku i dodajesz w gałęzi [ROOT_MOTOR] linijkę:

 

ENTRY= DDE7N47,DDE 7.0 for N47,

 

będzie to mniej więcej wyglądało tak:

 

[ROOT_MOTOR]

DESCRIPTION=Motor

ENTRY= AUTMOT1,Autom. Motorauswahl,

ENTRY=,,

ENTRY= D50M47,DDE 5.0 für M47 TÜ,

ENTRY= DDE6M47,DDE 6.0 für M47 TÜ2,

ENTRY= DDE7N47,DDE 7.0 for N47,

ENTRY=,,

ENTRY=ME9NG4TU,ME9.2 / MEV9 für N45 / N46,

ENTRY= ME17R4,ME17.2.1 / MEV17.2.1 für N45TÜ/N46TÜ2,

ENTRY= MSV70,MSV 70.0 für N52 (NG6),

ENTRY= MSV80,MSV 80.0 für N51 & N52KP (NG6),

ENTRY= MSD80,MSD 80.0 für N43 N53 & N54 mit EWS4/CAS,

ENTRY=MSD80N43,MSD 80.2 für N43 mit EWS4/CAS,

ENTRY=,,

ENTRY= AUTEKP,Elektrische Kraftstoffpumpe EKP,

 

INPA już powinna chodzić. Żeby ncsexpert chodził trzeba by dodać do niego profile z tego chomika np.:

https://chomikuj.pl/mlodzik1/BMW+Standard+Tools+2.12/Profiles+-+Ncs+expert

I dorzucasz to w ten sposób:

-skopiuj profile (3 pliki) do C:\NCSEXPER\PFL

-skopiuj plik NCSEXPER.txt do C:\NCSEXPER\CFGDAT (nadpisz na istniejący)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.