Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam dziś po odstawieniu auta do garażu zauważyłem cieknący płyn z chłodnicy, dodam, że po wjechaniu do garażu silnik pracował przez jakieś pare minut, ale temperatura była na połowie , zaglądałem z kanału i wygląda na to, że cieknie gdzieś z góry chłodnicy i to nie cały czas. Kolega powiedział żebym sprawdził srube odpowietrznika czy jest pod nią uszczelka. Była, ale troche już wyeksplatowana więć kupiłem nową nie wiem czy to cieknie tamtędy, czy nie przejechałem parę kilometrów i nic nie cieknie.. dodam jeszcze, że jakis czas temu sprawdzałem poziom płynu i był na kresce, a jak sprawdzałem zaraz po wycieku to prawie było pod korkiem tyle, że spodniego nie cieknie P.S. czy po wymianie tej sruby odpowietrznika musze dpowietrzać układ?
Opublikowano

cześć

Otóż przyczyna chyba jest łatwa do wychwycenia wystarczy, że zaobserwujesz ewentualne zacieki w miejscu nieszczelności..-->to chyba jest do wychwycenia- gorzej jak płyn ucieka ci w olej...tu może być problem... :|

PS. musisz odpowietrzyć układ po wymianie uszczelki pod śrubą.

 

pozdrawiam

Opublikowano
Problem tkwił w pekniętym gwincie od odpowietrznika :( niestety nie jest to wymienne , gdy wkręcam śrube od odpowietrznika to powstaje szczelina, im bardziej dokręce tym jest większa i leci jak z kranu , narazie kolega mi to zakleił i skręcił cybantem, ale i tak wymienie chłodnice

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.