Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam problem, przy praktycznie każdym hamowaniu do 0 czuje walniecie jakby z mostu,. Problem występuje tylko przy powolnym dohamowaniu, przy szybkim brak objawów. Efekt jakby ktos wjechał mi w "dupe"i wał obracał sie jeszcze przez (około)ćwierć obrotu.

Wydaje się że to most ale to z góry wykluczam bo był wymieniany już 2 razy.

Co to może być innego: skrzynia,reduktor, coś innego???

Podkreślę, że problem występuje tylko i wyłącznie przed całkowitym powlonym wyhamowaniem.

 

 

Z góry dzięki

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Dołączę się do tematu x5 2005r diesel 90tys mil mam to samo pukanie ale nie często co jakiś czas jak powoli toczy się auto i powoli wcisne gaz to jest takie pęknięcie jak by od strony mostu tylnego. Jeszcze czasem z pierwszego biegu na drogi automat skrzynia jest lekkie przyciągnięcie szarpniecie delikatne ale żadnego stoku brak. Olej filtry nowe z ASO. Przed wymiana oleju było to samo z zmiana biegu aczkolwiek nie było tego pukanie z tyłu. Gumy raczej są w dobrym stanie. I nie za każdym razem jest to pukanie. Najczęściej to zauważyć jak auto się toczy i chcemy dać gazu i czasem usłyszę te walnie ie w podłogę. Komp nie pokazuje żadnych błędów. Miałem tylko info ze mam spalony olej już w x drive wymieniony i błędu nie ma już
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podobne objawy miałem w e60 z 2004 r. 525d. Automat. Wcześniej raz na jakiś czas stanęło jakbym po Studzienice przejechał, i było tak przez 2 miesiące. Głównie na 2 biegu. Dziś przy ruszaniu auto wpadło w "kangurka"później jechało normalnie i za chwilę stukniecie jak by po Studzienice przejechał. Tego samego dnia ruszyłem przejechałem 2 km. Stukniecie, huk odpadło kawałek obudowy od mostu, koła się zblokowaly auto stanęło lekko bokiem na szczęście jechałem 40km/h. Na Laweta było problem wciągnąć bo stawał bokiem, ale dobry fachowiec jakoś wciągnął. Żeby zdjąć z lawety, podnieśli do góry i odkrecili poloski, wtedy zjechalem. Dobrze ze tak się nie stało prZy wyprzedzaniu lub większej prędkości. Co dokładnie było przyczyną będę wiedział po majowce,
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Ja wymieniłem.pare elementów z zawieszenia przedniego i o dziwo ustało to .ale jeszcze jedno co daje mi do myślenia kupiłem nowe opony na tył zgodnie jakie rozmiarowo powinny być i na forum brytyjskim czytałem że wystarczy mieć trochę różnicy np nowy bieżnik jest objętościowo parę minimetrow wyżej i może to gubić synchronizację xdrive .opony w xdrive trzeba zmieniać kompletami

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.