Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, mam problem z moją E30 silnik jest po swapie z M40 na M20B20 i sprawa wygląda tak: zalałem układ nowym płynem ATF IID (taki zawsze lałem do wspomagania, przy M40 też go miałem i było ok, w E36 tak samo) odpowietrzyłem jak należy i co? Jak odpalę silnik to bez kręcenia kierownicą pompy wcale nie słychać ale wystarczy zakręcić kierownicą i pompa staje się głośniejsza że zagłusza cały samochód i to jest męczące. Pomyślałem że pompa może być jakaś zużyta i porównałem ją do tej z M40 (do samego końca ta pompa była na 1000% sprawna bo miałem ją w silniku) przełożyłem, zalałem płynem, odpowietrzyłem.. Odpalam silnik.. Pompa wydaje te same dźwięki co ta z M20. Ręce mi opadają bo nie wiem co to może być
  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jesteś pewien że wyje pompa a nie pasek klinowy? No jak wyje pompa to raczej nic nie poradzisz. Możesz spróbować przepłukać i ponownie zalać nowym płynem.

 

PZDR>

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.