Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

Może i warto, zapytaj sprzedawcę dlaczego obszył na nowo kierownicę.

Poza tym kolejne pytania to:

Po co robił (jak było użytkowane auto że trzeba było naprawiać) sprzęgło, dwumasa, rozrząd??? W e46 one są "pancerne".

Poza tym: koło pasowe wału - ok to się psuje. Fajnie że "naprawione".

- wyczyściłem EGR - chce za to nagrodę? To zwykła eksploatacja.

- zmieniłem olej (ok 3tyś km temu), płyn chłodniczy, tuleje zawieszenia, ustawiłem zbieżność laserowo. Jak wyżej. To zwykła eksploatacja.

- Nie ma najmniejszych oznak korozji - zapytaj co było malowane, bo na bank ruda była (lub niebawem się pojawi) na nadkolach i progach tylnych drzwi.

- Spalanie na poziomie 5L w trasie, 7 w mieście - tu prawie nie kłamie. Dodaj +1 i będzie się zgadzało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.