Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Sprawdź historię w ASO lub u Dray-a bo te 260tys, to chyba miał parę lat temu....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może i warto, zapytaj sprzedawcę dlaczego obszył na nowo kierownicę.

Poza tym kolejne pytania to:

Po co robił (jak było użytkowane auto że trzeba było naprawiać) sprzęgło, dwumasa, rozrząd??? W e46 one są "pancerne".

Poza tym: koło pasowe wału - ok to się psuje. Fajnie że "naprawione".

- wyczyściłem EGR - chce za to nagrodę? To zwykła eksploatacja.

- zmieniłem olej (ok 3tyś km temu), płyn chłodniczy, tuleje zawieszenia, ustawiłem zbieżność laserowo. Jak wyżej. To zwykła eksploatacja.

- Nie ma najmniejszych oznak korozji - zapytaj co było malowane, bo na bank ruda była (lub niebawem się pojawi) na nadkolach i progach tylnych drzwi.

- Spalanie na poziomie 5L w trasie, 7 w mieście - tu prawie nie kłamie. Dodaj +1 i będzie się zgadzało.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.