Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, wybierałem się po ten samochód ale pojawiła się pewna wątpliwość.

Sprzedający to VItoocars (https://www.facebook.com/vitoocars/photos/pcb.635189463333218/635187600000071/?type=3&theater).

 

Samochód wygląda nie najgorzej, jakaś mała rdza na prawym nadkolu (widać na zdjęciu). Zastanawiająca jest sprawa z przebiegiem - samochód udało mi się znaleźć zanim zniknął na mobile, w ogłoszeniu z Danii miał też 170k, wystawiony za 3000euro (podejrzane). W ASO mało jest informacji, 2005r i 18000km i w 2015 124tys. (może akcja z poduszką).

Na duńskiej stronie urzędowej jest zagadka: w 2010r auto było dopiero pierwszy raz na przeglądzie i miało....18000km:

http://selvbetjening.trafikstyrelsen.dk/Sider/resultater.aspx?Vin=WBAEN31020PB62968

 

Czy ktoś znający duński może coś więcej powiedzieć o tym samochodzie? DRAY masz może coś więcej co się z nim działo w tym czasie? cena za niego będzie 18000zł, gdyby nie ta luka pewnie bym po niego jechał ale śmierdzi troche cofnięciem tuż przed 1 przebiegiem, sprzedający mówi że może jakiś błąd co jest mało prawdopodobne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie oglądałem, szkoda mi nawet 150km w jedną stronę jeżeli samochód ma niepewną historię.

Też widziałem te mankamenty i pytałem o nie, nawet chyba kierunki nie są z 330i handlarz mówił że to chyba chinole.

 

Odpowiedź z forum o duńskich autach od człowieka z Danii chyba przekonuje mnie żeby odpuścić, może czepiam się strasznie ale samochód chciałbym mieć na długi czas i zabrać go za granicę stąd szukam czegoś pewnego jak tylko się da ;)

 

"@ArekR - to BMW nie jest "rodowitym Duńczykiem". Do Danii było importowane w 2010 roku - stąd ten przebieg w systemie jako pierwszy (normalnie pierwsze badanie jest po 4 latach od daty 1-j rejestracji). Także pewnie wałek, bo nic prostszego nie może być, niż skręcić przed importem do Danii i tutaj zalegalizować przebieg przy badaniu technicznym a później sprzedawać po cenie rynkowej za niski przebieg. A zależy też kto i skąd importował, niechby było jeszcze uszkodzone i naprawione gdzieś za granicą, to taka kasa wpada, że głowa mała. Podczas importu aut do Danii nikt nie bada ich miernikiem, sprawdzają - normalne badanie techniczne - także pewnie gdyby było zespawane z 2 to by wyszło, ale z drugiej strony badają raczej pod kątem "badania technicznego", a może jakiś Ahmed miał dojścia ... nigdy nie wiadomo. A jeszcze ktoś sprowadził to auto do Danii w marcu 2010 ... a sprzedawał w październiku 2010. Dlatego jak coś nie jest przeznaczone pierwotnie na duński rynek - to ja w ogóle na takie auto nie patrzę, pod kątem zainteresowania, bo wszystko co było przed sprowadzeniem do Danii ... to biała karta. W systemie są informacje np. o szkodach ... ale to auto musi być od początku tutaj zarejestrowane. W przypadku tego BMW co się działo między 2004 a 2010 ... to wielka niewiadoma i tego z duńskiego systemu nie odczytasz."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No raczej mało, wygląda na łatwy przekręt ahmeda, skoro po roku miała 18k km to cofka ze 100k na 20 jest prawie niezauważalna bo wszystko i tak jest świeże, no ale pewnie jest to nie do odkrycia. Jak ktoś obejrzy auto albo kupi może się podzielić informacjami, cena jest dość atrakcyjna więc pewnie prędzej czy później ktoś kupi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.