Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

 

Spotkała mnie dziś niemiła niespodzianka.

 

Nie mogłam odpalić samochodu

 

A było to tak...

 

Samochód wczoraj odebrałam od mechanika: wymiana klocków, oleju silnikowego + filtr oraz wymieniana była pompa paliwa w baku (chyba nazywa się ona przelewowa :) )

 

Wczoraj przejechałam po odebraniu samochodu ok. 10 km i było wszystko OK

 

Dziś rano samochód uruchomił się normalnie przejechałam znowu ok. 10 km i przyjechałam pod dom

 

Samochód postał kilka godzin i chciałam gdzieś podjechać i jakie było moje zdziwienie jak nie chciał się uruchomić....

 

Rozrusznik kręcił, ale bez rezultatu... prawie rozładowałam aku (nie jest już za mocny, ale to inny temat)

 

Dodam tylko, że samochód zatankowany dziś pod przysłowiowy korek

 

Nie bardzo wiedziałam co zrobić

 

Jedyne co to podładowałam akumulator 2h i postanowiłam znowu iść spróbować uruchomić auto, i tu moje zdziwienie- samochód odpalił

 

Pozostawiłam go "na chodzie" tak ze 20 min i wyłączyłam. Po wyłączeniu na wyświetlaczu pojawił się napis (nie wiem czy dobrze to napiszę): FUEL INJECT. SYSTEM"

 

Znowu uruchomiłam samochód (już bez problemów), pochodził kilkanaście sek. i go zgasiłam- na wyświetlaczu nic już się nie pojawiło- czynność tą powtórzyłam jeszcze dwukrotnie i komunikat się nie pokazał.

 

Czy ktoś może mi powiedzieć co się mogło przydarzyć? Czego dotyczy w/w komunikat?

Czy mechanik "grzebiąc" przy pompie w baku mógł coś pochrzanić? Czy ten komunikat mógł być związany ze słabym akumulatorem, czy tylko dotyczy systemu paliwowego?

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi!

Opublikowano
zapewne nie dochodziło paliwo do silnika. kolego pompa progowa do wymiany. zrób to od razu bo będzie tak, że ci w czasie jazdy zgasnie i już go nie odpalisz
Opublikowano
Witam, ja mam podobny problem, auto chodziło na wolnych obrotach i w pewnym momencie zgasło. Od tego momentu nie można odpalić, rozrusznik kręci ale nic po za tym. Czy to też wina pompy progowej? Jeżeli tak to jakie ciśnienie ta pompa powinna wytwarzać? Mowa tu o E39 2,5 td 163 km 2001r
Opublikowano
No i nie był bym taki pewny z ta pompa progowa ponieważ sprawdzałem u mnie i jednak okazało się że pompa ale w baku padła, gdy ja wyciągnąłem i podłączyłem to stała w miejscu a jak ja potraktowałem delikatnie młotkiem to zaczęła pracowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.