Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
ASO Inchcape zrobili korektę ustawienia koła kierownicy. Pan Mistrz po odbyciu krótkiej jazdy próbnej już wiedział o co chodzi. Ustawili to w 30 minut. Mówił, że do 3 stopni mają możliwość regulacji. Konkretny facet.
  • 3 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 57
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

witam wszystkich , na wstepie chcialem napisac ze zarejstrowalem sie na forum bo mam problem z autem ,czytalem forum wczesniej zeby moc dowiedziec sie jak najwiecej przez zakupem mojej f30

 

i wszytstko bylo super do czasu naglego wyjazdu samochodem z irlandi do polski

 

gnalem autem jak zly ,przez anglie, belgie ,holandie niemcy az do polski i lacznie w 16-17 h godzin zrobile 2200 km i cos sie wydarzylo z zawieszeniem czy tam ukladem kierowniczym przy predkosci 230km + na autostradzie nagle ni z tad ni z owad sciaglo mnie na pas boczny ,dobrze ze nie bylo nikogo z boku bo juz to cienko widzialem

i od tamtej pory auto stracilo stabilne poruszanie po drodze ,po tym jak zauwazylem ze auta plywa po drodze staralem sie nie przekraczac wiecej niz 120 km/h co i tak w zaleznosci od drogi sciaga mnie raz w lewa raz w prawa strone

 

 

po przjezdzie do polski pierwsze co kupilem 4 nowe opony micheline privacy 3 wywazone + zrobilem w garazu zbieznosci, ale nic to nie pomoglo jest nadal jak bylo wczesniej

 

wiem ze wczesniej auto jezdzilo dobrze bo w 3 miesiace zrobilem sam 20 tys km i nie bylo zadnych negatywnych objawu ze cos jest nie tak

 

auto z roku 2013 przebieg 160 tys km

jestem w tej chwili jakies 150 km od warszawy i niedlugo musze wrocic do domu ,ale az boje sie jechac jakies pomysly rady ?z gory dziekuje bardzo i przepraszam za chaotyczna wiadomosc ale to moja wada

 

dodam jeszcze ze na eco i comforcie jest tragedia na sporcie jako tako

Opublikowano
wrocilem wlasnie ze stacji diangnostycznej i pan powiedzial ze nie widzi nic do czego moze sie doczepic , oprocz jednej tuleji z prawej strony jest jakby lekko wiekszy luz niz na lewej ale mowi ze on watpi ze to jest to
Opublikowano
To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P

 

 

Zobaczymy na jak długo :) mi też wymieniali i jak trzeszczaly tak trzeszcza w ciepły dzień....

Wiocha jak na auto za 200 tysięcy..

male-bmw-2.png
Opublikowano
To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P

 

 

Zobaczymy na jak długo :) mi też wymieniali i jak trzeszczaly tak trzeszcza w ciepły dzień....

Wiocha jak na auto za 200 tysięcy..

 

Spoko, jak mi zacznie znów tak trzeszczeć, to "poproszę" o wymianę na egzemplarz bez wad... :-)

Opublikowano
To ja chyba mam szczescie, bo mam sportowy uklad kierowniczy i dziala bez uwag... z inncy hciekawostek w nowym aucie musieli wymienic mi wszystkie uszczelki w drzwach bo trzeszczaly jak w starym gruchocie... ale na szczescie jest juz OK :) Acha... ja naleze do tych co nie widza roznicy miedzy 95, 98 i 100 oktan :P

 

 

Zobaczymy na jak długo :) mi też wymieniali i jak trzeszczaly tak trzeszcza w ciepły dzień....

Wiocha jak na auto za 200 tysięcy..

 

 

Spoko, jak mi znów zacznie tak trzeszczeć, to poproszę o wymianę na egzemplarz wolny od wad... raczej się z nimi nie certole... szybka laurka od doświadczonego papugi stawia ich na nogi, zwłaszcza jeśli to taki co już im kilka aut zwrócił... ;-)

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
wrocilem wlasnie ze stacji diangnostycznej i pan powiedzial ze nie widzi nic do czego moze sie doczepic , oprocz jednej tuleji z prawej strony jest jakby lekko wiekszy luz niz na lewej ale mowi ze on watpi ze to jest to

 

 

siemanko ,po powrocie do kraju ,wstawilem auto do bmw ireland i okazalo sie ze maglownica jebnieta ,koszt naprawy 3650 euro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.