Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich serdecznie.

 

Jakies dwa miesiace temu bylem u mechanika. Powod? Dziwne piski z okolic paskow klimy lub alernatora oraz przeciek oleju silnikowego. Mechanik stwierdzil ze to pasek od klimy, a pozniej uznal, ze znalazl przeciek w postaci starej uszczelki pod filtrem oleju. Obie rzeczy wymienil. Piski pojawily sie ponownie po dwoch dniach, a wczoraj pokazala sie kontrolka oleju. Jeej :)

 

Chyba pora zmienic mechanika.

 

Panowie pytanie do Was.

 

Co do piskow to kupilem juz oba paski,napinacze i rolki. Wymieni sie komplet, mam nadzieje ze bedzie ok.

 

Natomiast co do przecieku. Czy jest jeszcze duzo miejsc w ktorych olej moze cieknac tak mocno? W ciagu dwoch miesiecy spadlo z Max do Min wiec to musi byc naprawde spory przeciek. Jakies sugestie gdzie rozpoczac poszukiwania?

 

Dzieki za odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Długo masz to auto? Bo to m54 i jakby wypijał litr na 2-3k km to było raczej dobrze jak na tę jednostkę..większość dochodzi do 1l/1000km.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Witam,

 

Musze troche usprawiedliwic mechanika i skarcic siebie za poprzedni wpis. Podczas gdy wymienial przeguby i zdjal oslone silnika okazala sie cala w oleju wiec ten przeciek na pewno jest.

 

Po wymianie tych przegubow i uszczelki, ktora miala usunac przeciek umylismy te oslony silnika. Jutro podniose samochod i sprawdze czy znowu jest olej na oslonach. Nie chce mi sie wierzyc zeby pil tyle oleju. Przebieg ma tylko 140t. I jest udokumentowany, a od wymiany tej uszczelki i wlaniu swiezego oleju zrobilem moze z 2t km.

 

Wiecie moze ile litrow miesci sie pomiedzy MAx a MIN na bagnecie?

 

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przebieg nie ma tu wielkiego znaczenia :wink: to m54, więc sporo potrafi wypić..między min a max jest 1l.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz.

 

Jezeli jest to tylko 1L to faktycznie moglo go ubyc w trakcie km ktore zrobilem.

 

Pozostaje mi sprawdzic czy jest dalej wyciek na oslonach. Jezeli nie to... nie bede mogl sie pogodzic z mysla ze Betka pali go tak duzo :D

 

Duzo jest do roboty z tym? Moglbys lub ktos inny wymienic tylko w glownych punktach co trzeba ? Ja sobie pozniej doczytam dokladniej. Koszty spore? :evil:

 

Dzieki za odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Z czym dużo roboty? Masz na myśli wyeliminowanie spalania oleju? W przypadku m54 w grę wchodzi tylko remont generalny, wymiana samych uszczelniaczy zaworowych nie wystarcza.

 

Masz tu aktualny temat:

viewtopic.php?f=69&t=270349&start=90

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.