Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, pisze z problemem z którym walczę już jakiś czas. Fora przetrzepałem i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Problem polega na tym że auto gaśnie przy połowie zbiornika (wg. wskazań licznikowych) i układ sie zapowietrza. Teraz tak: Progówka jest sprawna, ponieważ pompuje ładnie ponad 4 bar, pompka w baku jest włożona druga i jest to samo...

Włączyłem test nr 6 i dzieją się takie rzeczy że w prawej komorze pokazuje mniej więcej cały czas ok 15-16l natomiast w lewej cały czas skacze, raz jest 0,0 raz 8,0 raz 3,2 itp...

1. Czy powinno to skakać jak na filmie? (wiem ze nieczytelne piksele ale da się odczytać mniej więcej).

2. Czy pompka w baku załącza się wtedy gdy pływak w lewej komorze wskaże mała ilość paliwa? To by miało sens skoro skacze wartość to nie daje właściwego sygnału do pompki...

3. Gdzie w inpie znajdę wskazania z tych pływaków?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.