Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Pacjent to bmw e46 320d 2002r. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu dwóch problemów (możliwe, że powiązanych ze sobą):

 

1. Przycisk BC zwyczajnie nie działa. Manetkę zamówiłem nową, podłączyłem i dalej nic. Postanowiłem więc zamówić kabel z interface do bmw, aby móc zakodować opcję BC w NCS expert i przy okazji korzystać z inpy.

 

Po wykonaniu wszystkich kroków zgodnie z opisem znalezionym w internecie i zmienieniu BC na aktiv przycisk dalej nie działa.

 

2. Przy włączaniu zapłonu nie pokazuje mi się kontrolka AIRBAG na liczniku. Co więcej po wypięciu poduszki powietrznej i włączeniu zapłonu dalej nic - założyłem więc że ktoś zalepił kontrolkę.

 

Po podpięciu pod komputer i odczytaniu błędów ku mojemu zdziwieniu nie było błędu AIRBAG (a przecież być powinien bo jeździłem samochodem z wypiętą poduchą). Czy wiecie co może być przyczyną takiego stanu rzeczy?

 

Czy niedziałający przycisk BC może być powiązany z AIRBAG ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie ma żadnego błędu w airbag? :shock: podejrzewam taśmę kierownicy, nie jest uszkodzony przewód od przycisku bc? Często łamią się w e46, tu foto o co chodzi:

http://images.tinypic.pl/i/00862/popgfu6bxh91.jpg

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano

Dzięki za odpowiedź.

 

Kabelki na bank są sprawne - zamontowałem fabrycznie nową manetkę.

 

W pamięci błędów nie było błędu poduszki - a być powinien gdyż tak jak mówię jeździłem z wypiętą poduchą.

 

Czy poduszka może być jakoś powiązana z BC ?

Opublikowano

Witam,

 

Sprawa jest jasna. Błędy od airbaga były - sprawdziłem w złej kategorii

 

Kontrolka jest prawdopodobnie zalepiona taśmą- zły znak.

 

BC udało mi się zakodować - poprzednio zrobiłem coś źle. Wszystko działa jak należy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

pewnie mata zajętości siedzenia pasażera , opcje sa dwie

kupisz emulator ,ze ktoś siedzi cały czas (uwaga na buble takie ci pokazują ze nikt nie siedzi cały czas )

druga opcja to wykodowanie maty NCS znajdziesz nawet info w moich postach podwałem kiedyś

po wykodowaniu trzeba odłączyć sterownik maty od sterownika pod siedzeniem dopiero się wykasuje błąd

mi w e46 idiota wydłubał diode którą później musiałem dolutować właśnie z powodu maty w siedzeniu

podłącz pod komputer i sprawdź jakie błędy może tylko ktos odłączył poduszkę kierownicy i zapisał sie błąd lub czasami ruszenie siedzenia

powoduje zapalenie sie poduszki i ktoś nie widział co zrobić przed sprzedażą i zakleił taśmą kratkę w której jest dioda w liczniku .

Opublikowano

Witam,

 

Masz rację - błąd maty pasażera. Jakiś niezbyt ogarnięty poprzedni właściciel musiał diodę zalepić...

 

W wolne chwili postaram się podziałać z NCS. Dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.