Skocz do zawartości

Bmw e 46 2.2 Swarzędz WBAEN11090PB04148

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Brak naklejek od xenonów na pasie przednim

Dla mnie E46 touring bez relingów wygląda brzydko - rzecz gustu

Skórzanej tapicerki to ja tam nie widzę

Dopytaj kwestię faktury VAT - pewnie pomyłka z Marżą.

Czujnika deszczu też nie ma

Czujnika zmierzchu też nie

Świateł do jazdy dziennej też nie

Korbomatik z tyłu...

Opublikowano
  • Autor
Dzięki wielkie za odp jestem zielony w temacie BMW ,faktycznie brak naklejek od xenonów jest zastanawiający bo kolo ma jeszcze parę innych E46 z xenonem i każda jedna je posiada
Opublikowano
Kierownica obszyta ponownie, obstawiam 300+
http://i.imgur.com/TJRt6Lp.jpg?1
Opublikowano
  • Autor
Kierownica obszyta ponownie, obstawiam 300+

To własnie pierwsza rzecz ktora mnie zastanowiła przy tym aucie jak ja tylko zobaczylem dobrze ze mnie utwierdziłeś w tej kwesti

Opublikowano
Handlarz ze średnią opinią,tzn nie najgorszą,co do auta trochę gola no i ten motor..szukasz takiego,czy tak wypadło?
Opublikowano
  • Autor
No wlasnie nie ma konkretnego silnika na czytalem sie o tym ze najlepiej wlasnie powyzej 2.0 szukac a wy co doradzacie
Opublikowano

Jeśli chodzi o silnik to po lifcie to najmniejsza 6 cyl jednostka benzynowa. Jej osiągi są powiedzmy wystarczające do sprawnego poruszania się z prędkościami autostradowymi. Silnik ma fajne brzmienie, jest dość żwawy, zużywa średnio między 9 - 13L/100km benzyny oczywiście w zależności od stylu jazdy i pokonywanych tras.

Jego bolączkami są: czasami niesprawne vanosy - które można oczywiście zregenerować, częste nieszczelności dolotu powodujące błędy CHECK, kiepskie rozwiązanie pierścieni objawiające się zwiększonym apetytem na olej ( M54 często sporo oleju przepala ).

Ja zrobiłem E46 2,2 prawie 100k km i nie mogłem narzekać - natomiast jakbym mógł wybierać pomiędzy pojemnościami to chyba najfajniejsze byłoby 2,5.

Opublikowano
  • Autor