Skocz do zawartości

Podwyższone korekty spalania - e36


imiemichal

Rekomendowane odpowiedzi

Moja e36 320iA pali trochę za dużo benzyny. Przy dojazdach do pracy 8km w jedną stronę wyszło teraz 15.5L. Wiem, że automat i krótkie odcinki ale jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o ostatni zrzut, czyli korekcja na konkretnych cylindrach, to jeszcze miesiąc temu na 2 i 3 były podwyższone, a na reszcie po 0. Teraz 2,3,4 są podwyższone i na 5 co jakiś czas skoczy do 100, więc też słabo. Dolot szczelny, świece nowe, fajki nowe. Więc zostają cewki lub wtryski? Adaptację też kasowałem wczoraj, po czym przejechałem 50km obwodnicą.

 

http://i.imgur.com/mMM3iPr.png

 

http://i.imgur.com/r6HiRwe.png

 

http://i.imgur.com/eNY2iQs.png

 

http://i.imgur.com/T8cLJBf.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Więc zostają cewki lub wtryski?

Bardzo dokładnie można sprawdzić oscyloskopem. Tak samo jak i przepływomierz powietrza. Poczytaj tu dla ogólnego rozwoju tak powiedzieć http://katowicebimmertvo.blogspot.com/2016/07/geboka-diagnostyka-ukadu-zaponowego.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.