Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja e36 320iA pali trochę za dużo benzyny. Przy dojazdach do pracy 8km w jedną stronę wyszło teraz 15.5L. Wiem, że automat i krótkie odcinki ale jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o ostatni zrzut, czyli korekcja na konkretnych cylindrach, to jeszcze miesiąc temu na 2 i 3 były podwyższone, a na reszcie po 0. Teraz 2,3,4 są podwyższone i na 5 co jakiś czas skoczy do 100, więc też słabo. Dolot szczelny, świece nowe, fajki nowe. Więc zostają cewki lub wtryski? Adaptację też kasowałem wczoraj, po czym przejechałem 50km obwodnicą.

 

http://i.imgur.com/mMM3iPr.png

 

http://i.imgur.com/r6HiRwe.png

 

http://i.imgur.com/eNY2iQs.png

 

http://i.imgur.com/T8cLJBf.png

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz stałe wzbogacanie mieszanki, przy tym DME może wystawiać negatywne korekty – czyli stara się obniżyć wzbogacenie mieszanki. Przyczyn może być wiele: MAF (podaje fałszywe ilości powietrza), wtryskiwaczy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wg książki sam naprawiam na cewkach powinno być po 0,8ohm - sprawdzając miernikiem. Z moich pomiarów wyszło conajmniej po 1 ohm.

No i co z tego . Przy odpowiednim oporze może działać nieprawidłowo.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ty mierzyć pierwotna oporność , tak, w instrukcji opór 0,4-0,8 powinno być. Ale wtórne opór nie sprawdzisz za pomocą multimetru - tam może być błąd. Dlatego ci podałem link do pracy z oscyloskopem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.