Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, od niedawna jestem posiadaczem bmw e39 528i + lpg z 1996 roku, nie znalazłem nigdzie konkretnej odpowiedzi na moje pytanie w związku z czym postanowiłem napisać tutaj post i zapytać użytkowników, może ktoś będzie znał odpowiedz.

A mianowicie potrzebuje wymienić całą stacyjkę (nie tylko wkładkę) bo podobno poprzedniemu właścicielowi ktoś zgubił kluczyki, w związku z czym zostało to zrobione tak, że bmw odpala na kable.

I tutaj moje pytanie, czy stacyjka na którą chce wymienić musi być od tego samego silnika tj, 2.8b czy może być od np 2.0 i czy musi być to stacyjka z auta z mojego rocznika? (Mechanik powiedział że prawdopodobnie musi to być stacyjka od takiego samego silnika i z tego samego rocznika, aczkolwiek ma się upewnić).

I ostatnie pytanie czy wystarczy że wymienię tylko stacyjkę czy musi być do tego coś jeszcze nie licząc pestki w kluczyku ?

Opublikowano
W e39 gdzie występuje stary typ kluczyka są cztery rodzaje stacyjek. Do manualnej skrzyni,do automatu,oraz ze względu na typ kostki dwa rodzaje(po wypięciu kostki zobaczysz wewnątrz bolec w kształcie litery L,jest on skierowany w jedną lub przeciwną stronę) silnik nie ma znaczenia.
Opublikowano

Ok, dziękuje za pomoc. Póki co to mi wystarczy i muszę się chwilowo wstrzymać ze względu na mojego mechanika ale jak coś będę potrzebował jeszcze o ile ten temat nie zostanie zamknięty to tutaj będę kontynuował.

Jeśli już będę musiał wymienić stacyjkę i znajdę taki sam typ tak to napisałeś wyżej, to co oprócz stacyjki i kluczyka będę potrzebował, komputer? I co jeszcze ewentualnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.