Skocz do zawartości

M62b44tu wyciek plynu , z tylu silnika , valley pan


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

I jeszcze jeden problem z plynem ... Wyciek byl juz od dluzszego czasu(raczej miesiecy) i byly dni ze nie cieklo a potem znowu powoli sobie kapalo ale nie robilem sobie z tego powodu problemu bo ubytki nei bylu duze. Dopiero teraz kapie caly czas jak silnik jest rozgrzany.

-Oczywiscie wyciek za silnikiem

- plama jest na wysokosci przedniej osi , miedzy silnikiem a skrzynia. Cieknie gdzies z gory , nie da sie tego zlokalizowac , nawet lusterkiem :(

 

Z tego co slyszalem typowe problem m62 czyli uszczelka pokrywy "v". Moze to byc cos innego ? Podobno roboty na caly dzien. Sa jakies poradniki na polskich forach ? na angielskich sa ale szukam czegos dla mojego mechanika.

 

chodzi o ta czesc , widze z uszczelka jest razem z ta pokrywa.

 

11141742042

Edytowane przez maciej123
Opublikowano
Warto najpierw podłączyć auto pod urządzenie które robi ciśnienie w układzie. Wkreca się korek zamiast oryginalnego i nabija ciśnienie w układzie kilka bar. Wtedy widać skąd leci i nie trzeba odpalać auta. Warto robić u mechanika co ma taki sprzęt bo jak widziałem na filmie roboty jest full
Opublikowano

wg autora tego filmu roboty na 5 godzin jest wiec az tak zle nie jest. Ta oslone z uszczelka znalazlem Febi za 190zl.

 

Ja rozumiem ale to jest takie miejsce ze tego raczej sie nie zobaczy , to miejsce jest dosyc dobrze schowane niestety i nie ma tam dojscia . A wyciek byl widoczny podczas sprawdzania dzisiaj ale tylko krople kapiace z gory silnika ,tzn za silnikiem , gdzies na wysokosci laczenia skrzyni i silnika , dokladne miejsce ani z dolu ani z gory jest niewidoczne :(

Opublikowano
Ale jak rozbierze 1/3 silnika bez rozszczelniania układu i będzie dostęp do króćców, połączeń i podłączy takie urządzenie nie dość że będziesz miał pewnosc że to jest ten wyciek to możesz znaleźć inny wyciek.
Opublikowano

Masz racje , bede sie staral zalatwic to urzadzenie przed naprawa w nast tygodniu. NA forum e53 dostalem odpowiedz ze czasami sa problemu z magistrala wody i ona tez cieknie. Ona jest tez z tylu silnika praktycznie przy tej pokrywie w ktorej uszczelka pada.

 

Chodzi mi o cos takiego , tzw ,,coolant accumulator' ':

 

nr: 11531437493

 

https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/accumulator/11531437493/

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

uszczelka tzw ,,valley pan'' po rozebraniu cieknie czyli tak jak sie spodziewalem.

 

-tyl silnika: Okazalo sie ze dodatkowo ze byl przetarty waz ktory idzie do magistrali wody z tylu silnika i byl do wymiany .

 

-dodatkowo 4 weze do tej odmy(CCV albo CVV) czy jak to sie tam nazywa ktora jest na tylach silnika - te weze byly w oplakanym stanie i powoli ciekl olej. Niestety ale te weze od odmy tylko w aso dostepne i sie robia koszty. Jutro odbieram auto i

 

Niestety z 400zl na czesci ..... przez te weze zrobilo sie 1000 zl :duh: dodatkowo robocizna i mamy lacznie 1500zl za wydawalo sie glupia naprawe :( Naprawde trudno mi sobie wyobrazic kogos kto kupuje taki samochod z zaniedbanym silnikiem i ukladem chlodzenia bo tutaj mysle ze lekka reka mozna wywalic ponad 5000zl na dosycc proste naprawy

 

sama naprawa valley pan jest dosyc prosta i w 5 godzin mozna to zrobic wszystko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.