Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy,

Mam ostatnio na zimny taki dosyc wyrazny wyczuwalny klekot na niskich obrotach. Najbardziej wyrazny pod lekkim obciazeniem na niskim obrotach. Na N jest ok, brak objawowo, dopiero na D sie ujawnia.

 

Sprawdzilem rozrzad i zrobilem pomiary wtryskow - wszystko mam w normie chociaz jeden cylinder lekko odstaje. Ale jw tez jest w zakresie tolerancji.

 

Czy moze to byc cos niesilnikowego? (wnioskujac po tym ze na N jest ok).

Pozdr

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Kup środek do czyszczenia wtrysków od BMW.Powinno pomóc.
Opublikowano
Dzieki. Kupilem dzisiaj 2szt - tak polecili w serwisie. I zeby wlac oba koniecznie po zatankowaniu. A na opakowaniu jak wol ze wlewa sie przed. Jak dolewaliscie to przed czy po tankowaniu?
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
Opublikowano

Dla czego kazali ci wlać dwa na raz, większe stężenie ?

U mnie jest podobny objaw tylko, że zaraz po uruchomieni przez około 4-5 sek. silnik chodzi w miarę cicho i po tym czasie delikatnie zaczyna bardziej klekotać, cały czas dźwignia w pozycji N :?

Mam wrażenie, że to sprężarka od klimy się załącza i silnik jest bardziej obciążony i zaczyna klekotać.

W tamtym roku 2- krotnie wlewałem ten specyfik, profilaktycznie, w tym roku na wiosnę tez wlałem ale Liqui Moly.

Opublikowano

Dzieki gorik

 

Alpin 2x bo chcieli sprzedac 2 butelki zamiast jednej :) A w Twoim przypadku to nie wiem czy sprawdzilbym rozrzadu, ale to juz lepiej podpytaj fachowca, np gorika

BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja również jak kupiłem swoje auto czyli F25 3.0 xd miałem taki klekot ale tylko na zimnym silniku i tylko przy nagłym dodaniu gazu. W poprzednim aucie czyli w nowym citroenie c5 HDI tez tak miałem i polecono mi profilaktycznie wlewać zwykły olej semisintetic 2T z orlenu 250ml przed tankowaniem w citroenie i klekot ustał. Do BMW trochę bałem się wlewać takiego "syfu" ale zaryzykowałem i przed każdym tankowaniem wlewałem 250ml tego oleju i klekotanie ustało. Teraz wlewam profilaktycznie 100ml specjalnego preparatu do diesli kleen-flo i mam spokój. Ponoć paliwo jest za suche i niedostatecznie smaruję pompę CR i wtryskiwacze i tam powstaje ten "klekot". To jest opis moich doświadczeń i u Ciebie może być coś innego ale mi pomogło.

 

 

Znalazłem teraz wątek na forum - polecam przeczytać. viewtopic.php?f=163&t=248501

  • 2 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Podziele sie wrazeniami po liqui moly - po 2 dolewkach diesel spulung silnik pracuje zdecydowanie lepiej. Jest mieciutko i jedwabiscie tak ze az milo sie slucha. Po soczku od bmw bie bylo czuc roznicy, a przynajmniej nie w takim stopniu jak po tym liqui moly. Robie jeszcze jedna dolewke pro forma i wystarczy
BMW Auto Rawski - NIE POLECAM!!!
  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.