Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Jestem tu nowy i malo obeznany posoadam vmw e66 3.0d i brak mocy samochod nie jedzie wogole prawie wymienilem zawor egr na nowy oryginalny a auto dalej nie jedzie blad na komputerze pokazuje 4530 sterownie cisnieniem turbiny odchylka dodatnia co moze byc przyczyna tego ze samochod nie jedzie i ze jest tak blad niewiem juz co mam robic.? Z gory dziekuje za pomoc autem nieda normalnie sie jezdzic pod gorke ledwo co podjezdza.
Opublikowano

Zobacz mój wątek:

viewtopic.php?f=73&t=292860&p=2180163#p2180163

 

Lub kolegi forumowicza:

viewtopic.php?f=70&t=156524

 

Jak już wyskoczy błąd 4530 to albo jest nieszczelność w przewodach gumowych (mogą być sparciałe albo dziurawe), lub rura od intercoolera może być pęknięta (górna lub dolna) lub pozostaje regeneracja turbiny (tylko w dobrym warsztacie, który sam regeneruje i montuje i sprawdza turbo) lub wymiana na nową.

Czasami też warto sprawdzić sterownik przy turbinie, jeżeli turbina jest sterowana automatycznie, podobno można regenerować sterownik od turbiny tylko trzeba znać numer G-XXX, koszt około 600 PLN.

Warto jeszcze sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania przy podszybiu na kolektorze dolotowym (po prawej stronie kolektora jak stoimy przodem do silnika).

 

Cena regeneracji + wymiana oleju i filtra powietrza około: 1400 PLN

Cena nowej turbiny od 3800 PLN w górę.

 

Takie moje krótkie podsumowanie jak walczyłem z błędem ponad rok. Byłem u 5 mechaników, nawet raz turbo było generowane, ale ostatecznie okazało się że środek nawet nie był ruszony, tylko ładnie turbina odpicowana (wypiaskowana) z zęwnątrz. Aż szkoda gadać i pisać ile straciłem czasu i kasy przez nie fachowych mechaników. Dopiero przy drugiej regeneracji wszystko wróciło do normy.

Opublikowano
Czyli w Twoim przypadku okazalo sie turbo padniete? Ja wymienilem.juz egr na oryginalny chwile bylo lepiej teraz znow to samo mialem dluzszy czas zapchany dpf moze od tego padlo turbo niby dziala ale gwizdze
Opublikowano

Tak, u mnie było turbo padnięte.

DPF mam wycięty, podobno jak jest błąd 4530 to też DPF nie chce się wypalać (podobno, ale ręki nie dam sobie uciąć :) )

Jeszcze możesz sprawdzić przepływomierz, ale tu jest już potrzebna INPA, filmik

Opublikowano
Wczoraj u mnie nastapila poprawa. Dosc dlugo przed wycieciem DPF bylo on zapchany bo nievhcial sie wypalic robilen regenwracje i nic nie pomagalo teraz jak go wyciolem wydaje mi sie ze ta sadza zostala wszedzie bo nie mogla wydostac sue przez dpf wczoraj jechal okolo 140 nagle auto zaxzelo normalnie przyspieszac i z tylu chmura dymu jakby cos sie odetkalo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.