Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Po usunięciu klapek z kolektora i wymianie przepustnicy w 525d pojawiło się szarpanie silnika na niskich obrotach, poniżej 2 tys. Szarpanie występuje na każdym biegu. Można je porównać do lekkiego wciskania hamulca w czasie jazdy. Przy wyższych obrotach problem znika. Czy może mieć to związek z usunięciem klapek czy to raczej przypadek? Komputer nie pokazuje błędów. Mechanik sugeruje początek jakiegoś uszkodzenia którego jeszcze nie pokazuje komputer. Co może być powodem tego niepokojącego szarpania? Co mogę w tej sytuacji zrobić?
Opublikowano
Witam. Moje 525d też niedawno zaczęło poszarpywać na niskich obrotach, w inpa i Disie błędów brak, po wymianie elektrozaworka sterującego pracą egr jak "ręką odjął", a do tego automat przerzuca biegi płynniej i przy niższych obrotach. Proponuje zdjąć wężyk z egr i jazda próbna, jeżeli szarpanie ustąpi do wymiany lub ewentualnie czyszczenia elektrozaworek pod kolektorem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.