Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jeśli nie w temacie lub w złym miejscu to przepraszam ale prosiłbym aby ktoś rozszyfrował mi moje kody usterek z Inpa

Znalazłem kilka rzeczy które niby to usterki ale jakoś nie jestem przekonany i stąd moja prośba :)

Oto linki do błędów

 

http://wrzucaj.net/image/Kte4M

http://wrzucaj.net/image/KtfXo

http://wrzucaj.net/image/KtRcB

 

Z góry dziękuję bardzo za pomoc

 

Pozdrawiam

Opublikowano

To jak pomoże ktoś rozszyfrować te błędy ?

 

błędy to

DME/DDE

kody 4212 i 4587

 

SZL

kod 94E1

 

LM

9CB6 i 9CBC

 

KLIMA

9C77

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

błędy to

DME/DDE

kody 4212 świeca żarowa 1

i 4587 filtr paliwa podgrzewany

 

SZL

kod 94E1 DSC: centralka centrum w kolumnie kierownicy: należy zakodować DSC albo SZL: niema kontakta 30

 

LM

9CB6 LM: zwarcie w obwodzie lampy albo regulacja kąta pochylenia reflektorów, zerwany

i 9CBC LM: zwarcie w obwodzie lampy albo zerwana łączność z lewego SMC

 

KLIMA

9C77 dodatkowa pompa wody albo sprężarka czynnika chłodniczego albo lewy czujnik temperatury wymiennika ciepła

Opublikowano
błędy to

DME/DDE

kody 4212 świeca żarowa 1

i 4587 filtr paliwa podgrzewany

 

SZL

kod 94E1 DSC: centralka centrum w kolumnie kierownicy: należy zakodować DSC albo SZL: niema kontakta 30

 

LM

9CB6 LM: zwarcie w obwodzie lampy albo regulacja kąta pochylenia reflektorów, zerwany

i 9CBC LM: zwarcie w obwodzie lampy albo zerwana łączność z lewego SMC

 

KLIMA

9C77 dodatkowa pompa wody albo sprężarka czynnika chłodniczego albo lewy czujnik temperatury wymiennika ciepła

 

 

Świeca żarowa 1 - czyli wymiana świecy numer 1 wystarczy do usunięcia awarii ?

Co to znaczy że filtr paliwa podgrzewany ? Gdzie on się znajduje ? Wymiana go pomoże ?

Co do kolumny kierownicy to co to może znaczyć tak konkretniej ? Może ten błąd powodować piski i zgrzyty przy skręcaniu kierownicy ?

Te dwie usterki z modułu LM mogą być to żarówki ? Ponieważ dwie mam przepalone

Moduł KLIMA i ten błąd może być spowodowany brakiem czynnika w klimatyzacji

 

Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
błędy to

DME/DDE

kody 4212 świeca żarowa 1

i 4587 filtr paliwa podgrzewany

 

SZL

kod 94E1 DSC: centralka centrum w kolumnie kierownicy: należy zakodować DSC albo SZL: niema kontakta 30

 

LM

9CB6 LM: zwarcie w obwodzie lampy albo regulacja kąta pochylenia reflektorów, zerwany

i 9CBC LM: zwarcie w obwodzie lampy albo zerwana łączność z lewego SMC

 

KLIMA

9C77 dodatkowa pompa wody albo sprężarka czynnika chłodniczego albo lewy czujnik temperatury wymiennika ciepła

 

 

Świeca żarowa 1 - czyli wymiana świecy numer 1 wystarczy do usunięcia awarii ?

Co to znaczy że filtr paliwa podgrzewany ? Gdzie on się znajduje ? Wymiana go pomoże ?

Co do kolumny kierownicy to co to może znaczyć tak konkretniej ? Może ten błąd powodować piski i zgrzyty przy skręcaniu kierownicy ?

Te dwie usterki z modułu LM mogą być to żarówki ? Ponieważ dwie mam przepalone

Moduł KLIMA i ten błąd może być spowodowany brakiem czynnika w klimatyzacji

 

Bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem :)

 

Nie jestem jasnowidzem. Należy przeprowadzić dokładną diagnostykę , aby dać odpowiedzi na wszystkie Twoje pytania.

Więc zgadywać na fusy przez internet nie zamierzam - nie chcę po prostu cię w czymś oszukać. Specjalista - diagnostą daje odpowiedzi na pytania, ale dopiero po weryfikacji tych wszystkich systemów, w których są błędy .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.