Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Przed chwila odpalilem auto, na zimnym silnik chodzil normalnie ,po nagrzaniu sie znów ten dżwięk plus obroty skaczą w gore i dół,myslalem ze mi auto zgaśnie.
Opublikowano

1. A co ma pompa vacum do szalejących obrotów?

2. Na Twoim filmie silnik zupełnie inaczej pracuje.

3. Na zimnym jest ok bo olej jest gęściejszy i nie ma przecieków. Chyba logiczne. Szalejące już obroty wykluczają pompę oleju, gdyby to była ona to już dawno zatarłbyś silnik.

4. Moja wróżba: wymienisz pełno podzespołów, w tym odmę ze 3 razy, pompę vacum, zawór w pompie regulujący ciśnienie, elektrozawory, podstawę filtra oleju, silniczek valvetronica, czujniki położenia wałków, być może wałki rozrządu i wiele innych. Ogólnie wydasz kupę kasy, a silnik dalej będzie tak pracował. Koniec końcem się poddasz i albo będziesz tak jedził albo sprzedasz auto, albo w końcu zrobisz ten rozrząd.

5 Podsumowanie: Jedź to fachowca, nie żadnego znachora i niech posprawdza ciśnienie oleju. Zaczynając na zimnym silniku i obserwując do gorąca. Najpierw możesz jeszcze odczytać błędy i podać tu je aby utwierdzić mnie w mojej teorii. Tylko jak zobaczysz błędy od wałków rozrządu to od razu Ci powiem, że to na 95% nie jest uszkodzony czujnik.

 

PS. Jeśli Twój silnik nie był myty, to z zewnątrz nawet ładnie wygląda. Może nie ma 800tys, tylko jakieś 500 :p

 

PS2. Sprawdziłeś ten łańcuch? Wsadź twardy haczyk przez wlew oleju i spróbuj poruchać łańcuszkiem góra dól.

Opublikowano
1. A co ma pompa vacum do szalejących obrotów?

2. Na Twoim filmie silnik zupełnie inaczej pracuje.

3. Na zimnym jest ok bo olej jest gęściejszy i nie ma przecieków. Chyba logiczne. Szalejące już obroty wykluczają pompę oleju, gdyby to była ona to już dawno zatarłbyś silnik.

4. Moja wróżba: wymienisz pełno podzespołów, w tym odmę ze 3 razy, pompę vacum, zawór w pompie regulujący ciśnienie, elektrozawory, podstawę filtra oleju, silniczek valvetronica, czujniki położenia wałków, być może wałki rozrządu i wiele innych. Ogólnie wydasz kupę kasy, a silnik dalej będzie tak pracował. Koniec końcem się poddasz i albo będziesz tak jedził albo sprzedasz auto, albo w końcu zrobisz ten rozrząd.

5 Podsumowanie: Jedź to fachowca, nie żadnego znachora i niech posprawdza ciśnienie oleju. Zaczynając na zimnym silniku i obserwując do gorąca. Najpierw możesz jeszcze odczytać błędy i podać tu je aby utwierdzić mnie w mojej teorii. Tylko jak zobaczysz błędy od wałków rozrządu to od razu Ci powiem, że to na 95% nie jest uszkodzony czujnik.

 

PS. Jeśli Twój silnik nie był myty, to z zewnątrz nawet ładnie wygląda. Może nie ma 800tys, tylko jakieś 500 :p

 

PS2. Sprawdziłeś ten łańcuch? Wsadź twardy haczyk przez wlew oleju i spróbuj poruchać łańcuszkiem góra dól.

 

 

 

Okazuje sie ze to pompa vacum,po wcisnieciu kilka razy pedalu hamulca dzwiek ustaje wraca po 10 sek .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.