Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

mam problem z E91 320d N47N 184km, auto po odpaleniu mocno kopci (nie ma DPF'a) i na zimnym czasami gaśnie samoistnie na wolnych obrotach. Po odkręceniu korka wlewu oleju jest tak:

 

 

W czym jest problem :?:

Opublikowano

Mogą miec wplyw na to pierscienie lub uszczelka pod glowica . Ja bym sprawdzil odme czy nie jest zatkana ale niech inni się też wypowiedza.

Usuniety DPF nie ma związku z tym :)

Opublikowano
Nie strasz mnie... :/ W weekend wezmę się za tą odmę. Żeby ją wyczyścić to trzeba zdjąć tą pokrywkę obok korka wlewu oleju czy trzeba zdjąć całą pokrywę głowicy?
Opublikowano

Dokładnie Ci nie powiem, bo nie czyściłem odmy w tym silniku, musisz poszukać na forum. W moim przypadku zmieniałem wężyk od odmy (ten co idzie w dół od korka wlewu oleju jak ściągniesz pokrywe).

Był tam montowany wężyk wadliwy - gumowe uszczelki się rozpływały, ściągnij go, popatrz w jakim stanie są końcówki uszczelek. Od jakiegoś czasu jest poprawiona konstrukcja. Polecam sprawdzić. Koszt to jakieś 30-40 zł.

Numer części, aby było Ci łatwiej zlokalizować - 13 71 7 803 842.

Opublikowano

Wężyk prawdopodobnie nie, ale uszkodzony wężyk przyczynia się np. do zatkania odmy. W jakim stanie był, nie napisałeś. Poszukaj na niemieckich forach jak wyczyścić w tym silniku, na pewno będzie.

A skąd biały dym w środku? Może być wiele przyczyn, ale głównymi zawsze są nieszczelne pierścienie. Ale nie przyczyniły by się do gaśnięcia samochodziku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.