Skocz do zawartości

problem w kolektorem ssacym w e 39 525d pilne....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupilem niedawno e 39, wszystko bylo oki az do czasu jak na łączu plastikowego kolektora ssacego zrobila sie szparka... dalem ja do sklejenia. po zalozeniu sklejonego kolektora przejechalem z 50 metrow i wystrzelil mi znowu wiec go jeszcze raz skleilem a do tego skrecilem paroma srubkami na laczu.. niestety dalej chyba przepuszcza.. objawami jest ciemny dym z rury , wieksze spalanie, zmienne obroty... mam pytanka:

1 czy to wada kolektora (ze plastikowy) ze puszcza czy tez jest to winna innej czesci a co wplywa na kolektor ( boje sie za jak zaloze nowy kolektor znowu strzeli)

2 co zrobic czy bawic sie w uszczelanie kolektora czy od razu kupic nowy i czy warto kupowac uzywany (a przy okazji gdzie ? u kogo moge kupic?)

3 jakie rozwiaznia stosowaliscie....

 

podobno to jest czesty przypadek w tych silnikach...

ale niestety nie odnalazlem tematu takiego...

Opublikowano

Masz silnik doładowany, a dziwisz się, że klejony plastik nie wytrzymuje ciśnienia, które podaje turbo.

 

Czarny dym to oznaka nieszczelności. Silnik dostaje zbyt dużo paliwa w stosunku do ilości powietrza dostającego się do komór spalania.

 

Moim zdaniem masz dwie drogi:

1. profesjonalne spawanie plastiku

2. zakup używki (ew. nowego kolektora)

 

Pzdr,

Opublikowano
dzieki .....to pozostaje mi tylko zadac jeszcze jedno pytanko...czy ktos ma takowy kolektor badz wie gdzie mozna kupic tanio....???

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.