Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich na początku tematu chciałbym się przedstawić mianowicie Jestem Michał i pochodzę z Chojnic 100 km od GD 86 od CB i użytkuję BMW 525d e61 z roki 2005

generalnie jest to moje drugie bmw poprzednie to e46 330d 204 KM touring. Po zakupie e61 stwierdziłem że jest to kosmos do e46 lecz przyznać muszę że problemów wraz z komfortem przybyło więcej.

Kupując 5 tke kierowałem sie jej historią nie patrzałem na to czy auto ma duży przebieg czy jest wypicowane na sprzedaż szukałem autka ponad 4 miesiące no i znalazłem Niemcy Frankfurt e61 panorama fotele comfort w brązowej skórze klimatronic wszystko z pamięcią nawet kierownica przebieg sprawdzany 4 razy w różnych serwisach samochód po wymianie silnika (wpadnięta klapka do kolektora) 2 właścicieli od nowości auto kupiłem od prywaciarza który miał go od nowości poprzedni właściciel em był ojciec po wymianie żeliwka + DEX filter no i oczywiście automat ZF 26hp6 ale nie żeby się chwalić założyłem temat :D

A więc problem zauważyłem po 2 godzinnym jeżdżeniu autem po mieście (napawałem się moją wymarzoną 5tką) staję pod domem wysiadam z auta i czuję dziwny smród i widzę delikatny siwy dym wydobywający się z auta.

Zaglądam pod niego i widzę:

Dym wydobywał się z miejsca zaznaczonego na czerwono:

http://images75.fotosik.pl/742/a27b1a3c4643fc8e.jpg

http://images78.fotosik.pl/743/811ac84dc294699a.jpg

http://images75.fotosik.pl/742/634bc7e5f2f3416b.jpg

http://images75.fotosik.pl/742/bccb5dd2e5e91c56.jpg

No to Michał odrazu wsiadł i pojechał na myjnię aby ochłodzić te miejsca po czym udał się do mechanika, który trochę prędzej wymieniał mi olej wraz z filtrem skrzyni biegów i stwierdził że mógł nakapać na dpf olejem ze skrzyni i on się na nim przypala i że to nic strasznego ucieszyłem się i pojechałem dokładnie umyć z kanału podwozie tak więc zrobiłem.

Po kilku dniach problem się powtórzył i dosłownie mówiąc jak zjadę z trasy (jazda około 140-180 km\h) muszę zaglądać pod auto bo boję się że się spali na zdjęciach powyżej również opłukane auto dodam silnik chodzi normalnie

https://youtu.be/gmA_7K5fjco

drugi problem to skrzynia biegów mianowicie jadąc na "D" auto słabo reaguje na wciśnięcie pedału gazu jak jadę na tzw "manualu" jest ok przyśpieszenie ok leczna "D" strasznie muli do teko na postoju czuć drgania a podczas jazdy delikatnie świszczy gadałem z znajomym i mówił że może to być sprzęgło hydrokinetyczne więc umówiłem auto na połowę sięrpnia na wymianę proszę pomóżcie!!!! Najbardziej boli mnie to dymiwnie wiem że tam się nagrzewa (tłumik początkowy) ale szary dym + smród spalenizny gumy\plastiki lub czegoś innego tak być raczej nie powinno...

Trzecia prośba czy jest ktoś w pobliży Chojnic kto mógłby mi sprawdzić auto INPĄ )mam kabel i INPE) ale za doabła nie potrafię jej włączyć (zainstalować nie widzi kabla)

Opublikowano

Dopatrzyłem się jeszcze 2 problemów ;)

ospała skrzynia biegów to raczej nie sprzęgło (chyba) jezdziłem tzn jechałm z GD autostradą zrzuciłem z d na ds wtedy na M5 po czym na M6 i żadnego falowania za bardzo nie było ale skrzynia (auto) słabo reaguje na pedał gazu na D 0 km\h -100 km\h jakiej 10 - 11 sec jak jadę na manualu M1, M2, M3, M4, M5, M6 0 - 100 jakieś 8 sec WHY??

do tego termostat??? czyżby dodam że pokazuje od 81 cC do 95 oC (w tle córka przekomarzająca się ze mną :):P )

https://youtu.be/Kvn0DfwAKI8

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.