Skocz do zawartości

bmw e60 520 177hp 2007 wariuje elektronika


pomorek27

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich i bardzo proszę o poradę bo niewiem co robic dalej :cry:

A wiec od poczatku

3 tygodnie temu zapalila sie kontrolka serwisu i komunikat o rozlaczeniu bateri po nocy, z tym ze samochod zapalił.

Na drugi dzień ten sam komunikat i zero reakcji, po naciśnięciu start wszystko przygasalo.

Przyjechal kolega podpiol kompa i wyrzucili mu bledy ze nie ma komunikacji z sterownikiem silnika

Blad w casie

Problem z inteligentna klema

Usunol bledy i po naciśnięciu start bledy pojawily sie znowu

Kierownica zablokowana

Na drugi dzień dodatkowo przestał działać centralny i po otwarciu drzwi manualnie zaczelo sie dziwne trykanie w okolicy bezpiecznikow w bagażniku

Cudem wciagnelismy samochód na lawetę (skręcone kola)

I zawiezlismy do garażu

Tam sprawdził wszystkie wiązki i moduły

Przywrócił centralny odblokowal kierownice i silnik zaczol kręcić ale nadal nie odpalal

Wyjol sterownik silnika i sie okazało ze jakimś cudem dostala sie wilgoć

Wtyczka i piny byly pokryte zielonym nalotem

Rozebral kompa (wcześniej sprawdził czy jest sygnał na dojściu do sterownika) i w kompie byly tak zwane zimne luty

Zamowlem drugi sterownik od pana z Gniezna i przegraliśmy soft

Niestety ale samochod nie mogl juz stać w tym garażu wiec przeciagnelismy go jakies 300m (automatyczna skrzynia rozblokowalem ja) i sterownik podczas holowania byl wymontowany

No i wtedy się zaczely cuda

Podczas holowania zaczely sie zapalac wszystkie kontrolki wszystko zaczelo migac na środku zegara pojawilo sie niebieskie światełko i znaczek tempomatu aktywnego (tego ze zwężająca sie drogą) dodam ze noe mam takiej funkcji w bmw

I w przeciąg 5 minut holowania rozladowal sie akumulator

Wlozylismy drugi sterownik i nic to samo co na starym tylko ze teraz dodatkowo kluczyk niechce wyjść z komory

Malo tego silnik kreci nawet gdy jest odpiety sterownik

Do tego pojawił sie komunikat ze niema polaczenia z pompo paliwa

Proszę o pomoc moze ktos juz to przerabial

Mieszkam w Norwegii i tu ciągle pada wiec wilgoci od groma

Moze uda mi sie to ztobic na miejscu bo niestety laweta do polski to 5k

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E90 spotkałem się z przypadkiem, gdy po rozłączeniu aku, padł imobilizer, kwestia podłączenia i ponownej synchronizacji/adaptacji sterownika silnika. Objaw był taki, że wszystko działa, zapłon się załącza, odpalasz silnik i tylko kręci ale nie zapali.

 

Może coś pomogę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

witam

przepraszam ze tak dlugo nie pisalem o co chodzi z problemem

ale tez dlugo zeszlo z diagnoza "(samochod odwiedzil 4 warsztaty) az w koncu sterownik silnika wylondowal u szpeca z gniezna (ktoremu serdecznie dziekuje)

pan ten naprawil sterownik i postawil diagnoze w 5 minut

problem tkwil tam gdzie nikt sie nie spodziewal

wszyscy szukali powaznych usterek i wrozyli duze koszta a okazalo sie ze padl soft w sterowniku

magik z gniezna powiedzial ze jak by samochod trafil do niego to diagnoza wraz z naprawa zajela by 10 minut i kosztowala 100zl slownie sto zlotych

moj budzet zamknol sie w kwocie 9220zl (lacznie z transportem z norwegi)

mam nadzieje ze moj przypadek komus sie przyda w naprawie

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.