Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich i bardzo proszę o poradę bo niewiem co robic dalej :cry:

A wiec od poczatku

3 tygodnie temu zapalila sie kontrolka serwisu i komunikat o rozlaczeniu bateri po nocy, z tym ze samochod zapalił.

Na drugi dzień ten sam komunikat i zero reakcji, po naciśnięciu start wszystko przygasalo.

Przyjechal kolega podpiol kompa i wyrzucili mu bledy ze nie ma komunikacji z sterownikiem silnika

Blad w casie

Problem z inteligentna klema

Usunol bledy i po naciśnięciu start bledy pojawily sie znowu

Kierownica zablokowana

Na drugi dzień dodatkowo przestał działać centralny i po otwarciu drzwi manualnie zaczelo sie dziwne trykanie w okolicy bezpiecznikow w bagażniku

Cudem wciagnelismy samochód na lawetę (skręcone kola)

I zawiezlismy do garażu

Tam sprawdził wszystkie wiązki i moduły

Przywrócił centralny odblokowal kierownice i silnik zaczol kręcić ale nadal nie odpalal

Wyjol sterownik silnika i sie okazało ze jakimś cudem dostala sie wilgoć

Wtyczka i piny byly pokryte zielonym nalotem

Rozebral kompa (wcześniej sprawdził czy jest sygnał na dojściu do sterownika) i w kompie byly tak zwane zimne luty

Zamowlem drugi sterownik od pana z Gniezna i przegraliśmy soft

Niestety ale samochod nie mogl juz stać w tym garażu wiec przeciagnelismy go jakies 300m (automatyczna skrzynia rozblokowalem ja) i sterownik podczas holowania byl wymontowany

No i wtedy się zaczely cuda

Podczas holowania zaczely sie zapalac wszystkie kontrolki wszystko zaczelo migac na środku zegara pojawilo sie niebieskie światełko i znaczek tempomatu aktywnego (tego ze zwężająca sie drogą) dodam ze noe mam takiej funkcji w bmw

I w przeciąg 5 minut holowania rozladowal sie akumulator

Wlozylismy drugi sterownik i nic to samo co na starym tylko ze teraz dodatkowo kluczyk niechce wyjść z komory

Malo tego silnik kreci nawet gdy jest odpiety sterownik

Do tego pojawił sie komunikat ze niema polaczenia z pompo paliwa

Proszę o pomoc moze ktos juz to przerabial

Mieszkam w Norwegii i tu ciągle pada wiec wilgoci od groma

Moze uda mi sie to ztobic na miejscu bo niestety laweta do polski to 5k

Opublikowano

W E90 spotkałem się z przypadkiem, gdy po rozłączeniu aku, padł imobilizer, kwestia podłączenia i ponownej synchronizacji/adaptacji sterownika silnika. Objaw był taki, że wszystko działa, zapłon się załącza, odpalasz silnik i tylko kręci ale nie zapali.

 

Może coś pomogę :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam

przepraszam ze tak dlugo nie pisalem o co chodzi z problemem

ale tez dlugo zeszlo z diagnoza "(samochod odwiedzil 4 warsztaty) az w koncu sterownik silnika wylondowal u szpeca z gniezna (ktoremu serdecznie dziekuje)

pan ten naprawil sterownik i postawil diagnoze w 5 minut

problem tkwil tam gdzie nikt sie nie spodziewal

wszyscy szukali powaznych usterek i wrozyli duze koszta a okazalo sie ze padl soft w sterowniku

magik z gniezna powiedzial ze jak by samochod trafil do niego to diagnoza wraz z naprawa zajela by 10 minut i kosztowala 100zl slownie sto zlotych

moj budzet zamknol sie w kwocie 9220zl (lacznie z transportem z norwegi)

mam nadzieje ze moj przypadek komus sie przyda w naprawie

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.