Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Nadeszły upały a tu niemiła niespodzianka :/, dziurawy skraplacz :evil:. W związku z tym mam pytanie do Kolegów (jeżeli ktoś już go wymieniał) od której strony lepiej się do tego zabrać. Wyjmować chłodnicę czy też demontować pas przedni?

P.S. Przeszukałem forum, ale nie znalazłem wątku na ten temat, jeżeli jednak coś przeoczyłem to z góry przepraszam :|

Z góry dziękuję odpowiedzi.

Opublikowano

Temat zwalczony, czas okolo 2-3 godzin spokojnej pracy, w skrócie opiszę co i jak, może komuś się przyda:

1. zdejmujemy zderzak (nie potrzeba demontować listew i spryskiwaczy, wystarczy odpiąć główną rurę - od strony pasażera).

2. odkręcamy tunel powietrze - 7 wkrętów,

3. następnie odkręcamy wentylator klimatyzacji,

4. Wymontowujemy reflektory,

5. Teraz przechodzimy do demontażu pasa przedniego - rozpinamy linkę zamka klapy, odkręcany po 3 śruby na każdym z absorberów, następnie odkręcamy pas od błotników,

6. Po zdjęciu mamy już skraplacza na wierzchu, odkręcamy przewody klimatyzacji od skraplacza a następnie wykręcamy wkręt trzymający skraplacza w tunelu,

7. Po tym droga już prosta, zakładamy nowy skraplacza i składamy wszystko analogicznie.

 

Może komuś przyda się ten krótki opis, zrobiłem kilka zdjęć które w najbliższym czasie załączę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.