Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zawór założyłem przed filtrem paliwa jednak nie do końca spełnia swoje zadanie, gdy podam napięcie to zawór otwiera się normalnie i wszystko jest ok samochód zapala, jednak gdy na zawór nie podam napięcia a spróbuje uruchomić silnik to oczywiście samochód nie odpala. Wszystko niby ok ale w sytuacji nr 3 czyli : zawór po ostatniej próbie jest zamknięty i w przypadku gdy podaje napięcie nie jest w stanie się otworzyć ze względu na zbyt duże ciśnienie w przewodach paliwowych. Zatem pojawia się pytanie czy ktoś w ogóle montował elektrozawór do odcięcia paliwa w BMW e87 (i pokrewnych) i działa mu to w 100% ? Prawie w każdym temacie o odcięciu zapłonu ktoś napisze "załóż elektrozawór" - czy to tylko teoretycy?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.