Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

stoi dosyć dłuugo w tym komisie... (moje rodzinne strony)

Nie pamiętam jak wyglądała sprawa z bokami auta ale dach był malowany, szpachla też chyba była, ponad 500 micronów pokazał miernik a nie wiem czy i do 1000 nie dochodziło, oglądaliśmy ja około lutego/marca tego roku więc dokładnych wyników pomiaru miernikiem mogę nie pamiętać ...

Opublikowano
Pomijając aspekty blacharsko-lakiernicze to bardzo uważałbym na automaty z 3.0d. Skrzynie po prostu nie wytrzymują, ostatnio robiliśmy chłopakowi w 730d z automatem skrzynie, posypał się koszyczek po oryginalnych 500 tys km a koszt drugiego to coś koło 3 tys, także raczej odradzałbym 3.0 w automacie z przebiegiem z czapki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

1. Posypał się koszyczek po 500 tys i to świadczy o awaryjności? Dla mnie wprost przeciwnie, to świadczy o tym że skrzynie w e38 są bardzo wytrzymałem.

2. Podany przez Ciebie koszt koszyka to kompletna bzdura

3. W e38 730d masz skrzynie ZF 5HP24 a e39 530d jest zupełnie inna skrzynia firmy GM (ta jest dopiero awaryjna).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.