Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam od pewno czasu w moim BMW zaczeły falowac obroty i samochód podczas przyspieszania do 2 tyś obrotów lekko szarpie. Byłem na diagnozie komputerowej pare razy to raz wyskawiał bład cylindra 1 potem było bład sondy lambda a nastepnie wyskoczył błąd 3 cylindra i podczas odpalania samochodu bardzo smierdzi spalinami mechanik powiedział ze nie dopala spalin i ze do wymiany sa 4 wtryskiwacze.

Czy ktos z was miał może podobne objawy silnik nie stracił na mocy.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

O mechanika zapomnieć, niech u innych wtryskiwacze zmienia. Na początek musimy się dowiedzieć co się dzieje z sondą lambda.

Ponieważ tu pytanie, czy samа sonda lambda jest uszkodzona lub błąd na niego w konsekwencji wypadaniem zapłonu na cylindrach. Można by do konkretów numer i interpretację błędu nam tu dali, aby łatwiej było o czym mówić. Proszę zauważyć - układ zapłonowy bardzo dobrze diagnozuje się za pomocą silnik-testera (oscyloskopu), który da ci 100% odpowiedzi na działania wtryskiwaczy.

Opublikowano

ostatnio bedac jeszcze w innym serwisie wyskoczył bład2

2A0F Exhaust-gas recirculation valve, adaptation

a w ten sam dzień byłem wczesniej w serwisie BMW na akcji serwisowej na wgranie nowego oprogramowania

i dodam jeszcze ze w samochodzie sa nowe świece

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.