Skocz do zawartości

[E84] Rheingold - interpretacja błędów 00A733 oraz 004C9B


Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

VCDS takowe posiada a Rheigold niestety nie, jeśli tego nie wiesz to usuń to zdanie w swoim podpisie

Szanowny panie , w moim poprzednim pytaniu zawarta jest odpowiedź. W Rheingold jest więcej, niż w VCDS. Też mam VCDS, ELSA i wszystko do pracy z VAG group. Uwierz mi, wiem, co mówię. Pomyśl trochę, spójrz na menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold. Prawdę ci mówię, zapomnisz o VCDS jak o straszny sen )))))))))))

Opublikowano
Pomyśl trochę, spójrz na menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold. Prawdę ci mówię, zapomnisz o VCDS jak o straszny sen )))))))))))

 

jeśli to jest podpowiedź do dziękuję http://www.vwgolfv.pl/images/smilies/thank_you.gif nie dziw się proszę, kiedy ktoś kto dopiero 1 dzień ma w swoich rękach Rheingolda pyta, dla obytych w temacie pytania wydają się śmieszne i błahe, dla drugich niekoniecznie, jak zaczynałeś przygodę z diagnozowaniem miałeś te same problemy

 

Przybliż proszę bliżej stwierdzenie "menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold", będę wdzięczny

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Pomyśl trochę, spójrz na menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold. Prawdę ci mówię, zapomnisz o VCDS jak o straszny sen )))))))))))

 

jeśli to jest podpowiedź do dziękuję http://www.vwgolfv.pl/images/smilies/thank_you.gif nie dziw się proszę, kiedy ktoś kto dopiero 1 dzień ma w swoich rękach Rheingolda pyta, dla obytych w temacie pytania wydają się śmieszne i błahe, dla drugich niekoniecznie, jak zaczynałeś przygodę z diagnozowaniem miałeś te same problemy

 

Przybliż proszę bliżej stwierdzenie "menu programu i sporządź plan kontroli na błędy w Rheingold", będę wdzięczny

 

Kolega, na pierwszym zdjęciu w prawym dolnym rogu ekranu - plan kontrolny, czytaj dalej co tam proponuje zrobić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przetwornica DC/DC

Przy częstych procesów rozruchu z powodu obciążeń elektrycznych mogą mieć miejsce spadki napięcia w instalacji elektrycznej. W celu zapewnienia napięciem zasilania niektórych wrażliwych do zasilania elementów elektrycznych w połączeniu z MSA jest używana przetwornica DC/DC. Przetwornik DC/DC zapewnia oba przekaźniki "kontakt 30" napięciem nawet podczas uruchamiania silnika.

 

Tłumaczone przez Google , niby OK :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak samo zrób na drugim błędzie - i wszystko się uda , nie martw się. Życie na VCDS nie kończy, choć bardzo mi się podoba ELSA swoimi elektrycznymi schematami i strukturą. Powodzenia.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dziękuję za info, w chwili wolnej połączę i potestuję. Mniej więcej w tym samym czasie został dezaktywowany system Start/Stop, może ma to jakiś związek. Druga kwestia to został dezaktywowany system przypominania o zapięciu pasów i też czytając błąd "message driver detection" może o tym świadczyć, robione to było w BMW Kwiatkowski w Luzinie

 

Poczytaj w ISTA, zrozumiesz dlaczego tak - tam wszystko jest napisane .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.