Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Opisze wszystko od poczatku.

 

Wracajac z trasy w pewnym momencie stracilem turbinke. Dojechalem do domu 140 km bez problemu nawet byla zrywna i mocna powyzej 3000 obrotow. Pojechalem do fachowca w pietnascie minut wymienil elektrozawór . I wyjebal zbiorniczek wyrownujacy cisnienie bo powiedzial ze jest niepotrzebny . Zaznaczyl ze rzyga mi olejem bo msm filtr odmy zapchany. Wracajac od mechanika wszystko bulo dobrze do 120 km/h i 2700 na 5 biegu. Samochod jskby stracil moc. Po powrocie do domu zaczelo juz mocno walic olejem wiec wymienilem filtr odmy. Auto dalej jedzie tylko 120 i na 5 biegu 2700. Dodam ze na innych biegach kreci do odciecia 4500.

 

Pomozcie, czy to moze byc tryb jakis awaryjny?

Opublikowano
Prawdopodobnie rura gumowa z prawej strony intercoolera pekla bo wali mi tam czarnym syfem i na katalizatory ze az dym i smrod idzie. Jutro wjade na kanal i sprawdze. Jesli to nie to to bede dalej czekal na jakies wskazówki
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Usterka zlokalizowana . Turbina po paru minutach blokowala sie i auto wchodzilo w tryb awaryjny. Regeberacja turbiny zalatwila sprawe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.