Skocz do zawartości

BMW E38 M62B35 - liczne problemy


BMW1991BMW

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie. Jestem tu nowy.....ale posiadam BMW jestem od wielu lat. OD niedawna jestem posiadaczem M62B35 po lifcie E38 . Problem polega na braku mocy.....nie zawsze po wcisnieciu pedału gazu auto zachowuje sie tak jak powinno....dodatkowo problem z odplaniem.....problem pojawia sie tylko i wyłacznie na zimnym silniku. Rozrusznik kreci normalnie a auto tak szarpie....po kuilku sekundach krecenia i pulsowania pedałem gazu auto odpala.....na ciepłym nie ma takiego problemu.... Prosił bym bardzo o pomoc....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn opisanych przez ciebie objawów może być wiele. Najpierw podłącz pod kompa i posprawdzaj co i jak, bo mogę wypisać tak długa listę potencjalnych powodów opisanych przez Ciebie objawów, ze i tak nie będziesz wiedział od czego zaczac.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blokujace vanosy powodują spadek mocy i nieprzewidywalna reakcje na gaz. A co do problemów z odpalaniem to osobiście się nie spotkałem aby była to wina vanosow choć teoretycznie może być. A silnik nie chodzi jak diesel po nagrzaniu?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli M62 nie chodzi jak diesel przy uszkodzonych vanosach może to oznaczać dwie rzeczy

1. Vanosy nie są jeszcze mocno zużyte

2. Silnik zalany jest jakimś dziadoskim olejem typu 15w lub co gorsza dolany do oleju jest jakiś "doktorek"

 

Wymiana vanosow do najtańszych napraw nie należy. Choć i tak jest lepiej jak parę lat temu gdzie w grę wchodził tylko zakup nowych a jeden kosztował 1200zł jak nie lepiej, a gdy mamy ich cztery to robi nam się nieprzyjemna kwota. Dziś w grę wchodzi o wiele tańsza regeneracja. Warto przy wymianie vanosow wymienić rozrząd ponieważ w m62 mimo że mamy łańcuszek to stosunkowo szybko się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce cię wprowadzać w błąd, ale po mojemu czujniki położenia wałków nie są przyczyną braku pracy vanosow. W moim m52 jeśli padnie czujnik to silnik zgasnie, ewentualnie po ostygnięciu czujnik ożywa i zanim silnik się nie nagrzeje to działa. No ale jak pisałem, 100% pewności nie mam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym najpierw sprawdził kompresję na cylindrach, jeśli jest ok to wziął bym się za te vanosy i rozrząd przy okazji wymienił. Ja po zakupie swojej e38 wymieniłem cały osprzęt silnika bez względu na to czy jeszcze sprawny czy nie. Następnie po 10kkm wymieniłem znów tylko tym razem na oryginał lub zamienniki z najwyższej pułki. I teraz chociaż wiem że mię nie zawiedzie w trasie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.