Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie,

 

mam problem z wkręcaniem się auta na obroty. W skrócie, gdy depnę odcina moc i strzela w wydechy przy ok 3,5 tys obrotów, gdy wciskam gaz pomału wkręca się do obrotów maksymalnych. 0 błędów na kompie- wcześniej pojawił się błąd ubogiej mieszanki, aktualnie nie pojawia się nic. Nowe cewki, świece, przepływomierz.

Jakieś pomysły? :roll:

 

lambdy silnik zgaszony:

10587940_988719227849596_853414611_o.jpg?oh=327c636499b492156da80fbd123a92ce&oe=56E387F7

 

lambdy silnik odpalony:

12842557_988719204516265_1229844807_o.jpg?oh=a77e9084770b44bf82b1f050eba6cfa4&oe=56E3B7D4

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
nowe cewki, świece, przepływomierz.

Jakieś pomysły? :roll:

 

Myśl jedna - wyrzucone pieniądze na części na próżno.

 

Dalej wyrzuć Inpa i plug-program DIS (ISTA) i zrób test-blok po błądu ubogiej mieszanki paliwowo-powietrznej.

A jeszcze lepiej znajdź generator dymu i dowiesz się gdzie masz zasysanie powietrza

 

P.S. I co cię dziwi w inpa ?

Opublikowano

Kolego,

Pojawiał mi się wcześniej błąd masy powietrza oraz wypadajace zasłony w bank1 - 1i3 cylinder, więc nie sądzę aby kasa poszła w błoto (tymbardziej, że jeżeli chodzi o auta czy motocykl, jestem perfekcjonista :wink: ).

Co do testu z dymem- czy przy lewym powietrzu nie byłoby problemu z falujacymi obrotami, problemem z zimnym startem? U mnie pali od kopa, chodzi rowniutko. Robiłem test psikajac na wszystkie newlargiczne miejsca samostartem- nic nie zauważyłem. Mam jedynie lekki pocenie przy Vacumm, ale to chyba nie ma znaczenia- zajme sie tym w wolnej chwili.

Myślicie, że gdyby pompa dawała za małe cisniene inpa by tego nie pokazała?

Ewentualnie, zauważyłem jeszcze, że ciężko odkręcić korek od oleju- nie wiem czy to zależność ale może mam za duże podciśnienienie? Odmy wymienione na nowe ok 4 miesiące temu- wyglądają ok...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kolego,

Pojawiał mi się wcześniej błąd masy powietrza oraz wypadajace zasłony w bank1 - 1i3 cylinder, więc nie sądzę aby kasa poszła w błoto (tymbardziej, że jeżeli chodzi o auta czy motocykl, jestem perfekcjonista :wink: ).

Co do testu z dymem- czy przy lewym powietrzu nie byłoby problemu z falujacymi obrotami, problemem z zimnym startem? U mnie pali od kopa, chodzi rowniutko. Robiłem test psikajac na wszystkie newlargiczne miejsca samostartem- nic nie zauważyłem. Mam jedynie lekki pocenie przy Vacumm, ale to chyba nie ma znaczenia- zajme sie tym w wolnej chwili.

Myślicie, że gdyby pompa dawała za małe cisniene inpa by tego nie pokazała?

Ewentualnie, zauważyłem jeszcze, że ciężko odkręcić korek od oleju- nie wiem czy to zależność ale może mam za duże podciśnienienie? Odmy wymienione na nowe ok 4 miesiące temu- wyglądają ok...

Dalej mówić konkretnie i nazywać rzeczy po imieniu - jaki numer błędu był po przepływomierz powietrza , ponieważ błąd może oznaczać nie tylko jego usterka. Inpa ci ciśnienie nie mierzy, do takich rzeczy jest paliwowe manometry. Kiedyś na diesla E60 tak samo był błąd po przepływomierz powietrza - dokładnie "wysoki sygnał", nie został usunięty, dopóki nie zrzucił korekty po przepływomierz w DDE. No i wyżej pisałem ci - zapomnij o inpa, i zrób test-bloki na błędy w Ista.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.