Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Kupując swoje kolejne BMW tym razem serii E60, znalazłem to ogłoszenie właśnie na tym forum, a następnie na olx.

Poczytałem, przeanalizowałem, sprawdziłem w BMW Olszowiec Poznań, pojechałem i kupiłem.

Zauważyłem też, że post jest również znakomitą formą historii auta.

Poprzedni właściciel po zakupie założył wątek 530D SILBERGRAU, a ja chcą kontynuować jego pomysł zakładam wątek 530d SILBERGRAU cd. :)

 

E60 530d VIN WBANC71030B642010

Historia:

- 2004 produkcja

- 2008.06 zakup w Niemczech - mam nawet wydrukowane screeny z ogłoszenia na mobile.de - kosmiczna cena ponad 25tys. EURO

- 2013.11 - drugi właściciel w Polsce

- 2015.02- trzeci właściciel również w Polsce

- 2016.02.21 - zakup przeze mnie

 

Auto z przebiegiem 242tys km. Potwierdzone dokumentami, ASO oraz dokumenty z BMW Olszowiec Poznań. Całkowicie bezwypadkowe - sprawdziłem każdy element miernikiem grubości lakieru - wszędzie po ok 175 mikronów.

W ostatnim czasie wymienione - info z postu poprzedniego właściciela przy przebiegu 220tys.

- koło pasowe

- kolektor ssący z klapkami

- kolektor wydechowy (na żeliwny)

- filtry + oleje

- pompa podciśnieniowa

- olej w skrzyni

- zawieszenie przednie

- hamulce przód

- usunięty DPF

- wymiana NAVI z business na professional.

- wgrany DRL

Na wszystko dostałem plik faktur wszystkich poprzednich właścicieli.

 

Przy i po zakupie stwierdzono:

- paruje reflektor lewy

- paruje kierunkowskaz reflektor prawy

- nie działa PDC tył lewy skrajny - już zamówiłem oryginał w kolorze :)

- problem z rozkładanymi lusterkami zewnętrznymi - opisywane często na forach

Reszta zdrowa, zawieszenie bez luzów, silnik równo pracuje, skrzynia bez najmniejszych problemów, poziom oleju i płynu chłodniczego od zakupu do dzisiaj sprawdzałem codziennie i jest OK... więc myślę, że będzie to udany zakup i przyjemność z jazdy, tym bardziej, że jest to mój pierwszy diesel.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Mam nadzieję, że będzie dobrze się sprawować. Trochę żal sprzedaży, bo naprawdę dobrze się sprawowała ale trzeba iść dalej :)

Z lusterkami raz na jakiś czas miałem problem. Wystarczyło mocno wypsikać cały mechanizm WD40 i działało ponownie. Pewnie po zimie trzeba powtórzyć zabieg.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.