Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
E 46 143km po zakupie auto przeszło remont silnika (przyczyna-telepanie na biegu jałowym) Okazało się że jest szlam, wymieniono - cały rozrząd. Potem wanos chyba wylotowy, uszczelki. Po naprawie silnik pracował znacznie ciszej, ale nadal czuć wibracje. W takie auto zainstalowano instalację BRC sequent 24. I po pewnym czasie zaczęły się problemy- chek silnika, a podczas przyśpieszania auto szarpie do 2000 obr najbardziej na 2 biegu. Gazownik regulował lpg i twierdzi, że przyczyna leży w źle wyremontowanym silniku (rozrząd), a mechanicy mówią, że skoro na pb auto przyśpiesza normalnie to odsyłają do gazowników. Remont robiłem w warsztacie zajmującym się BMW.
Opublikowano

Tu przyczyn może być wiele. Najpierw dobra diagnoza komputerowa Inpa czy Dis-em. Może być błaha sprawa, świece, sondy a i jakość usług Twoich mechaników też pewnie nie na najwyższym poziomie ale to już nie Twoja wina. Sprawdź co pokazuje komputer.

Druga sprawa jak świeci check to coś z mieszanka powietrzem lewym i jeszcze raz powtórzę sondy

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Problem z szarpaniem rozwiązany. W aucie z 2004 roku siedziały oryginalne od nowości świece - ręce opadają jak sobie pomyślę o jednych mechanikach od silnika i od lpg. Problem z nierówną pracą pozostał, ale wybiorę się już do innego zakładu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.