Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

 

Znalazłem takie oto autko

http://allegro.pl/bmw-735i-272ps-navi-xenon-logic-7-masaze-bezwypade-i5944361526.html

 

Vin WBAGL41000DL94021

 

Wypasażenie wygląda super tylko troszkę ten przebieg niski. Próbowałem rozkodować ViN, ale bardzo malo rzeczy jest dostępne więc nie warto placic chyba. Zastanawia mnie tylko czy faktycznie nikt jej nigdy nie serwisowal czy jest cos nie tak.

http://www.vin-info.pl

 

 

Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie opinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Na takich stronach nigdy nie ma informacji z ASO BMW !!!

 

Jedyne co tam znajdziesz to zdjęcia, przebieg i datę w momentach gdy samochód był wystawiony na sprzedaż z podanym numerem VIN - jakieś 15% pojazdów

Czasem, ale to 1 na 50 samochodów są zdjęcia z oględzin - szczególnie przy samochodach z Belgii i Holandii.

 

 

Ta sztuka była serwisowana do 2011

 

Ja do swojego raportu dołączam gratis informacje zawarte w serwisach tego typu.

 

 

 

Numer podwozia WBAGL41000DL94021

Kod typu GL41

Typ 735I (EUR)

Typoszereg E E65 ()

Seria 7

Rodzaj konstrukcji LIM

Układ kierowniczy LL

Drzwi 4

Silnik N62

Pojemność skokowa 3.60

Moc 200

Napęd HECK

Skrzynia biegów AUT

Kolor TITANGRAU METALLIC (892)

Tapicerka LEDER NASCA STEINGRUEN (U6GN)

Data prod. 2002-10-29

 

Składanie Wyposażenie

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S229A DYNAMIC DRIVE Dynamic Drive

S238A LM RAEDER/ DOPPELSPEICHE 93 Obr. BMW, st. le. podw. spr. 93

S316A AUTOMATISCHE HECKKLAPPENBETAETIGUNG Autom. uruchamianie tylnej klapy

S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu

S354A GRUENKEIL-FRONTSCHEIBE Szyba przednia ziel. z klinem ziel.

S403A GLASDACH, ELEKTRISCH Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

S415A SONNENSCHUTZROLLO FUER HECKSCHEIBE Roleta przeciwsłoneczna tylna

S416A SONNENSCHUTZROLLOS Roleta przeciwsłoneczna tylna /boczna

S423A FUSSMATTEN IN VELOURS Dywaniki podłogowe Velours

S428A WARNDREIECK Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

S430A INNEN-/AUSSENSPIEGEL AUT.ABBLENDEND Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

S431A INNENSPIEGEL,AUTOMATISCH ABBLENDEND Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

S442A GETRAENKEHALTER Uchwyt do napojów

S453A AKTIVE SITZBELUEFTUNG VORN Klimatyzowane fotele przednie

S455A AKTIVSITZ FUER FAHRER/BEIFAHRER Aktywny fotel kierowcy/pasażera

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S456A KOMFORTSITZE ELEKTRISCH VERSTELLBAR Fotel komfort z pamięcią

S488A LORDOSENSTUETZE FAHRER/BEIFAHRER Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

S494A SITZHEIZUNG FUER FAHRER/BEIFAHRER Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

S496A SITZHEIZUNG FUER FONDSITZE Podgrzewanie fotela tylne

S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów

S508A PARK DISTANCE CONTROL (PDC) Park Distance Control (PDC)

S521A REGENSENSOR Czujnik deszczu

S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe

S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna

S601A TV-FUNKTION Funkcja TV

S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL System nawigacji Professional

S612A BMW ASSIST BMW Assist

S630A AUTOTELEFON MIT SCHNURLOSEM HOERER Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

S672A CD WECHSLER 6-FACH Zmieniarka CD na 6 płyt CD

S676A HIFI LAUTSPRECHERSYSTEM System głośników HiFi

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S785A WEISSE BLINKLEUCHTEN Lampy kierunkowskazów białe

L801A DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG Wersja krajowa Niemcy

S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa

S879A DEUTSCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, niemiecki

S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Dummy-SALAPA

 

Składanie Wyposażenie seryjne

Kod

 

Nazwa (interfejs)

 

Nazwa (ETK)

S202A STEPTRONIC Steptronic

S216A SERVOTRONIC Wspomaganie układu kier. Servotronic

S245A LENKSAEULENVERSTELLUNG ELEKTRISCH Kolumna kierownicza regul. elektrycznie

S261A SEITENAIRBAG FUER FONDPASSAGIERE Poduszka bocz. pasaż. na tyln. siedz.

S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów

S650A CD-LAUFWERK Odtwarzacz CD

S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki

Edytowane przez DRAY
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za zainteresowanie tematem.

Dziekuje bardzo koledze DRAY za podanie rozkodowanego vinu. Rozkodowalem go na jednej stronie, ale po skopiowaniu linku wychodzila strona startowa.

Wychodzi na to, ze trzeba zadzwonic i poprosic o zdjecia przed "skladaniem" zanim zostalo autko przywiezione do Polski :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy sprawdzaniu historii samochodu pomocne - wykluczające z reguły - są informacje dostępne na stronach płatnych takich jak np. wspomniana w pierwszym poście strona vin-info.

 

Po wpisaniu nr VIN otrzymujemy wynik, co może być dostępne w płatnym raporcie. Jako ostatnia pozycja jest wskazana ilość zdjęć. Sądzę, że w 90 % - jeśli nie stu - są to zdjęcia z oficjalnych aukcji samochodowych, gdzie ten samochód był oferowany zwykle jako powypadkowy.

 

Jeżeli zatem mamy informację, iż jest dostępnych ponad dwadzieścia zdjęć dotyczących konkretnego samochodu "to wiedz, że coś się dzieje". Można już sobie przed zapłaceniem pieniędzy za płatny raport podarować oglądanie takiego samochodu. Oczywiście nie można też wykluczać, iż będą to drobne uszkodzenia, w obliczu których firma leasingowa zdecydowała się sprzedać samochód, bo np. naprawa trzyletniego zamortyzowanego samochodu w ASO byłaby niewspółmierna do ceny uzyskanej z jego sprzedaży w stanie uszkodzonym.

 

W przypadku samochodu opisanego w tym wątku ten serwis wskazuje, iż nie ma dostępnych zdjęć. Więc nie trzeba go skreślać na starcie i można samochodem się zacząć interesować i dalej go sprawdzać (przebieg itp.).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

pulower mam wykupiony bezpośredni dostęp do bazy vin-info i sprawdzałem w niej setki samochodów. Wiem co mówię.

80% przypadków kiedy dostępne są fotki to kopie ogłoszeń z Polski (allegro, otomoto itd)

20% to ogłoszenia z zagranicy, w tym może 5% to zdjęcia uszkodzeń samochodu

 

Przy samochodach z USA proporcje są inne, wtedy większość ma zdjęcia po wypadku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pulower mam wykupiony bezpośredni dostęp do bazy vin-info i sprawdzałem w niej setki samochodów. Wiem co mówię.

80% przypadków kiedy dostępne są fotki to kopie ogłoszeń z Polski (allegro, otomoto itd)

20% to ogłoszenia z zagranicy, w tym może 5% to zdjęcia uszkodzeń samochodu

 

Przy samochodach z USA proporcje są inne, wtedy większość ma zdjęcia po wypadku

 

OK, zatem polegam na Twojej opinii. Nie sądziłem, że te serwisy korzystają również z polskich stron ogłoszeniowych.

 

Ale chyba brak jakichkolwiek informacji w tych serwisach (vin-info itp.) można poczytywać za dobry objaw ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wlasnie mysle, ze wiekszosc zdjec bedzie z Polski. Wczesniejsza siodemka jaka bralem raport to bylo wiecej informacji podanych a tutaj wiekszosc jest brak danych. Zastanawiam sie tylko co sie dzialo z autem po zakonczeniu serwisu. Przebieg jezeli aktualny (nie sadze) bedzie swiadczyl o zblizajacym sie problemie rurki i uszczelniaczy chyba, ze ktos wczesniej to ogarnal.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Historia serwisowa dostępna jest w BMW lub u osób, które posiadają dostęp do bazy BMW i historię udostępniają (odpłatnie) tak jak kolega DRAY - sam skorzystałem z jego usług za pośrednictwem jego strony internetowej. Tu pewnie PW wystarczy.

 

Na ostatnim zdjęciu są informację chyba o badaniu technicznym. Z tego wynika, że w dniu 25.03.2014 samochód miał 153.840 km.

Może to jest jeden z tych samochodów, którym warto się lepiej przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Oczywiście że polecam skorzystanie z ich usług. Ale nie ma co liczyć na to, że będą tam informacje o historii serwisowej.

vin-info to Polska firma, korzysta z kilku zagranicznych baz oraz tworzy od lat swoją opartą o ogłoszenia z polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że polecam skorzystanie z ich usług. Ale nie ma co liczyć na to, że będą tam informacje o historii serwisowej.

vin-info to Polska firma, korzysta z kilku zagranicznych baz oraz tworzy od lat swoją opartą o ogłoszenia z polski.

 

 

Ja akurat polecałem Ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21900 za e65? To chyba kpina, w tej cenie nie warto nawet kapci wkladac, chyba ze masz spory zapas gotowki na doprowadzenie tego egzemplarza to stanu uzywalnosci. Ile to musialo kosztowac w DE? Wyglada na fotach ladnie, wypasiona konkretnie to na plus. Byc moze juz kopci na niebiesko lub leje wode z otworu rewizyjnego hmm. Wszystko do ogarniecia, gdybym mial w zapasie 10 tys to napewni bym bral, oczywiscie plus oplaty. Czerwony samochodzik na wyswietlaczu moze sugerowac cos powaznego lub nie. Jezdze takim autem od 6 lat i wiem ile kosztuje utrzymanie wieloryba. Jezeli cie stac to ok a jesli tylko ci sie tak wydaje to odpusc. Uszczelniacze robota 4 tys, kazda na to pada, rurka 1800 zl, kazda na to pada, do tego inne pierdy, rolki, paski, inne wycieki ( a jest skad sie lac ) ..
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Zdaję sobie sprawę, że cena jest conajmniej atrakcyjna. Wiem, że rura i uszczelniacze to słaba strona tych silników. Napisałem do sprzedającego z prośbą o jakieś zdjecia zanim autko zostało przyprowadzone, może jakieś dostanę. Nie przeszkadzają mi jakieś naprawy blacharskie, pod warunkiem, że nie chodziło o wymianę połowy auta. Niestety mam do Przasnysza ponad 500km wiec szkoda szkoda gonić taki kawał drogi na darmo, a z drugiej strony, jak człowiek pojedzie to chciałby czymś nowym wrócić i mogę nie myśleć racjonalnie :) poczekam na info od sprzedającego i podejmę jakąś, mam nadzieję dobrą, decyzje.

 

Przy okazji kolego BMW Lubin, o co chodzi z tym czerwonym samochodzikiem bo nie ogarniam?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto należy odpuścić. 21.900 ustawione pewno na 900 do stargowania, czyli E65 za poniżej 5 tysięcy euro to same kłopoty. Niemiec sprawnego auta by nie sprzedał w tej cenie. Obstawiam uszczelniacze zaworowe do zrobienia, a może i rurkę przy silniku, czyli rzeczy, które nawet w nieautoryzowanych warsztatach w Niemczech są b. drogie.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, a jakies podpowiedzi w celu ogarniecia tych usterek? Rozumiem, ze uszczelniacze to pewnie z wydechu dadza o sobie znac, ale jakos nigdzie nie znalazlem konkretnych informacji odnosnie rury. Jezeli chodzi o koszty poczatkowego doprowadzenia auta do ladu to przy tej cenie spokojnie uszczelniacze i rure ogarne. Szukam autka w troszke wiekszej cenie dlatego zostaje grosi na robote. Najbardziej boje sie przedliftowej elektryki, ale nie wiem co moze mnie tam zaskoczyc. Zawiecha? Chyba glownie dynamic drive, a reszta powiedzmy do przezycia. Nie mam cisnienia na autko 100% bezwypadkowe jak pisalem, po prostu chcialbym aby to bylo jedno auto, a nie masakra skladak jakis. Poki co NiE nakrecam sie strasznie, czekam ciagle na info od sprzedajacego odnosnie stanu auta przed sprowadzeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim kwestia zastanowienia się czy warto jechać 500 km(chyba w jedną stronę?)po auto warte 20 tysięcy. Jak dla mnie kompletnie się nie opłaca, bo bardzo duże ryzyko, że będzie inne w rzeczywistości jak na zdjeciach :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelniacze wiesz jak sprawdzic, standardowo na jalowym, co do rury to... nad pompa wody jest otwor kontrolny, jesli cieklo to na bloku jest slad. Czesto przed sprzedaza wkrecaja tam srube badz zasypuja uklad uszczelniaczem. Rura + uszczelniacze do przezycia, cos kolo 5-6 tys. Zawsieszenie z DD nie takie straszne, gorzej z EDC. Z elektryka problemow nie ma jak wszyscy mowia, czytnik navi potrafi narobic balaganu w elektronice i wielkie halo ale i na to jest rada. Alternator chlodzony woda, wyjecie katastrofa, mechanicy cie skroja. Rozrusznik tez, motor do gory badz zawias wyjazd + barany, ogolnie dramat. Problemy wypadania zaplonu. Na dzien dobry nowe swiece i cewki. Sondy przed katem nie dostaniesz, tylko serwis 1100 zl. Nawet piora wycieraczek tylko serwis 280 zl ewentualnie jedyny zamiennik boscha na rynku, 200. Procz wyciekow z silnika, problemow ze wzmacniaczem logic7, opadania hydraulicznej klapy - Reszta ok, pewnie o czym zapomnialem ale jak cos to pytaj. Spalanie znikome, tyle co 320i. Mam ten woz w malym palcu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie

Tak więc okazuje się, że faktycznie jest coś nie tak z autem.

Tytuł zmieniony

http://allegro.pl/bmw-735i-272ps-navi-xenon-logic-7-uszkodzone-cewki-i5944361526.html

Ciekawe czy faktycznie to jedyna bolączka tego autka. Zastanawiam sie jednak czy lepiej kupić takie autko za ok 22-23 tys i wlożyć z 10 tys w miare potrzeby, czy kupić autko za 30 i liczyć na to, że na poczatku nic nie wyjdzie.

Tak czy inaczej poszukiwania trwaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cewka kosztuje 150 zeta wiec dla dobra sprawy sprzedajacy powinien zakupic i wymienic w 10 min ale... to przeciez nie cewki a walek mimosrodowy. Stad wypadania zaplonu. Tego auta nie ogarniesz w 10 tys.

Cena nie jest wyznacznikiem przy autach tego typu. Ile bys nie dal zawsze cos moze wyjsc. Fakt, lepiej kupic auto dzialajace i normalnie uzytkowane na bierzaco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.