Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Wczoraj pokazała mi się kontrolka od płynu chłodniczego.

Obawiałem się, że powtórzyła się sytuacja z przed świąt, gdzie rozerwało całego węża (tego od termostatu do chłodnicy) przyczyną tego zajścia był nieszczelny czujnik temperatury (mocowany w wężu).

 

Rano w świetle dziennym zobaczyłem, że spora część silnika jest w płynie chłodzącym. Wyciek z wymienianego węża na łączeniu z termostatem i obawiam się że górny wąż też puścił tak jakby w układzie zrobiło się bardzo duże ciśnienie. Wąż i czujnik wymieniony na OE. Od tamtej pory cisza i spokój. Węże nie puchły wycieków brak. Jedyne co to strumień przelewowy nie był za mocny.

 

Co mogło być przyczyną zwiększonego ciśnienia?

Korek wymieniałem i zbiorniczek także to jest ok,

po ostatniej wymianie sprawdzałem szczelność i też wszystko było ok.

 

Proszę o pomoc, pozdrawiam

Opublikowano

Po osadzeniu węży wycieków brak, auto stało z godzinę na odpalonym silniku i nic.

Stwierdziłem, że czas na próbę pod obciążeniem.

Po krótkim dystansie pojawił się dymek z pod maski, okazało się, że to nie duże ciśnienie, a pompa wody, która rzuca płynem na wszystkie strony.

Pompa już w domu, czeka do jutra na instalacje ;)

AdrianK17 dzięki za reakcje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.