Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Czy może ktoś podpowiedzieć czy na wolnych obrotach odpinając kostki z zaworów sterujących VANOS-em ( selenoidów)

silnik powienien zmienić swoją pracę? Ew. Czy ktos może to sprawdzić organoleptycznie.

Generalnie problem jest taki że auto jest zamulone i szarpie przy przyspieszaniu z niskich obrotów na 3,4,5 biegu

Opublikowano

Ja bym odpiął na Twoim miejscu w ogóle oba vanosy, albo czujniki położenia wałków rozrządu (wtedy ECU samo odłączy vanosy) i się przejechał.

Ofc auto będzie miało mniej mocy, ale jeśli zacznie przyspieszać bez szarpnięć to będzie to.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.