Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Wczoraj wziąłem się za wymianę wężyków przelewowych oraz powrotnego, ponieważ przeciekała nimi ropa. Wszystko złożyłem tak jak było ale nie mogę odpalić auta. Czytałem, że przyczyna może być zapowietrzony układ paliwowy więc zrobiłem tak jak ktoś pisał na forum aby odkręcić śruby (klucz 17) nad wtryskami. I tak właśnie zrobiłem paliwo zaczęło się nich lać więc chyba jest OK?!. Następnym objawem jest dziwna praca rozrusznika. Przed wymianą nie miałem z nim problemów. Obecnie przez około 2 sek wydaje się jakby normalnie kręcił lecz z następnymi sekundami jego praca słabie. Ma może ktoś pomysł jak rozwiązać ten problem? Z góry dziękuję za wszystkie podpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.