Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, ręce mi już opadają, przez pół roku nie mogę znaleźć przyczyny problemu...

Problem jest jak w tytule, nie chce odpalać rano, trzeba kręcić kilka razy.

Jak już jakoś odpali to przez cały dzień nie ma problemu, kolejny raz dopiero rano po postoju.

Wymieniłem czujnik położenia wału na oryginał VDO i przepływkę VDO. Czujnik temperatury sprawdzałem, pokazuje prawdziwą temperaturę.

Sondy sprawne. Reduktor nie wali gazu w kolektor. Co może być przyczyną???

Dodam że silnik sam w sobie jest w świetnej kondycji, ma równą kompresję, nie bierze grama oleju.

Z góry dzięki za jakieś wskazówki

 

(silnik siedzi w e36)

Opublikowano

Miałem ten problem w m52b20. Moze sie wydawać głupie, ale pomogło przepędzenie auta na benzynie. Wcześniej jeździłem normalnie na gazie, jak sie przełączył na lpg to tak śmigalem. Jak zaczął wstępować ten problem pojezdzilem moze z tydzień, zrobiłem moze z 800km kompletnie bez lpg i problem zniknął

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Też już tego próbowałem, niestety nie podziałało.

Filtr paliwa wymieniany razem z pompą jakiś miesiąc temu.

Odłączanie akumulatora na noc też nic nie pomaga...

 

 

dla następnych - PĘKNIĘTY czujnik położenia wału

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.